Jeff Bezos, Drake și alții investesc 80 de milioane de dolari în Overtime. Cu se ocupă compania

22 Apr. 2021, 16:27
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
22 Apr. 2021, 16:27 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Compania de media sportivă Overtime a asigurat o rundă de strângere de fonduri de 80 de milioane de dolari cu investitori, printre care firma de investiții a lui Jeff Bezos, animatorul global Drake, co-fondatorul Reddit Alexis Ohanian și mai mulți jucători ai Asociației Naționale de Baschet, scrie CNBC.

„Amplitudinea și diversitatea acestui grup de investiții, inclusiv lideri din afaceri, divertisment, tehnologie și sport, vorbește despre creșterea remarcabilă a Overtime și traiectoria noastră viitoare”, a declarat cofondatorul și CEO-ul Dan Porter într-un comunicat. „Credem că acesta este doar vârful aisbergului, întrucât dezvoltăm noi modalități prin care Overtime poate interacționa și distra următoarea generație de sportivi și fani”.

Overtime este o companie media care distribuie conținut sportiv original pe rețelele de socializare, inclusiv Snapchat, YouTube și Facebook. De asemenea, compania și vinde articole de îmbrăcăminte cu logo-urile și brandurile sale. Strângerea de fonduri vine la mai mult de o lună după ce Overtime a anunțat o ligă de baschet plătită pentru jucătorii tineri.

Bezos Expeditions, firma de investiții personale a CEO-ului Amazon, este una dintre companiile legate de această rundă de finanțare. Firma globală de investiții Blackstone, Morgan Stanley și numeroase vedete NBA, inclusiv Devin Booker, Trae Young și Klay Thompson, s-au alăturat rundei de investiții. Starul WNBA Chiney Ogwumike este, de asemenea, un investitor.

Până în prezent, Overtime, cu sediul în Brooklyn, spune că a strâns peste 140 de milioane de dolari. În martie, compania a apărut pe primul loc când a anunțat Overtime Elite, o ligă de baschet pentru tinerii între 16 și 18 ani, care le permite să câștige cel puțin 100.000 de dolari pe an.

Compania a declarat că conținutul său este transmis de mai mult de 1,7 miliarde de ori pe lună pe toate platformele sociale. De la lansarea sa în 2016, a spus Overtime, are aproape 50 de milioane de adepți ai rețelelor sociale.

„Această strângere de fonduri reflectă oportunitățile incredibile de creștere asociate cu o astfel de poziție de lider pe piață, inclusiv posibilitatea de a aduce Overtime Elite în lume „, a declarat Michael Spirito, partener la firma de investiții Sapphire Sport Partner, care a condus runda de finanțare.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:42
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:42 // Actual //  bani.md

Pentru al patrulea an consecutiv, în luna noiembrie, Platforma pentru Promovarea și Dezvoltarea Filantropiei a desfăşurat campania „Săptămâna Naţională a Bunătăţii”. Ghidaţi de sloganul „Bunătatea începe cu tine”, în perioada 11-17 noiembrie, ONG-urile membre ale Platformei au lansat apeluri către autorităţile locale, instituțiile publice, ONG-uri, agenţi economici și cetățeni pentru a se implica activ în acţiuni filantropice și comunitare.

Astfel, timp de 7 zile, faptele bune au cutreierat Moldova în lung şi în lat. Peste 3000 de persoane de toate vârstele au promovat filantropia şi au îndemnat oamenii să facă parte din această campanie naţională, care răspândeşte bunătate.

Au fost desfăşurate acţiuni menite să îmbunătăţească viaţa oamenilor, a mediului, a animalelor şi a comunităţilor în care locuiesc. Bătrânii au fost ajutaţi cu munca prin gospodărie, au primit prânzuri calde sau coşuri cu fructe, împărţite de elevi. Unii participanţi şi-au suflecat mânecile şi au salubrizat locurile publice împânzite de gunoaie, alţii au platat copaci și flori.

Activiştii bunătăţii au demarat multiple colectări de fonduri, haine, rechizite şi obiecte uzate, pentru ajutorarea familiilor aflate în dificultate şi a persoanelor social-vulnerabile din comunitate. O altă campanie de colectare de fonduri a fost organizată pentru copiii infectaţi cu tuberculoză, internaţi la Spitalul Clinic de Ftiziopneumologie.

În cadrul Săptămânii Naţionale a Bunătăţii au fost colectaţi nu doar bani şi haine, dar şi cărţi, pentru a promova cititul în familie şi a creşte generaţii de copii educate şi sănătoase, indiferent de statutul social al familiilor din care provin aceştia.

Faptele bune nu au ocolit nici animalele. Au fost colectate fonduri pentru hrana şi adăpostul acestora, iar câţiva voluntari au construit cuşti şi au hrănit patrupezii fără stăpân, aflaţi pe teritoriul unei Universităţi din Chişinău.

Pentru a promova cultura filantropică şi voluntariatul au fost desfăşurate o serie de lecții publice și concursuri, au fost organizate sesiuni de discuţii pentru a formula recomandări de îmbunătățire a cadrui legal pentru stimularea implicării filantropice, la care au participat deputați, reprezentanți ai instituțiilor publice relevante, ONG-uri și agenți economici.

Campania „Săptămâna națională a bunătății” a fost desfășurată de Platforma pentru Promovarea şi Dezvoltarea Filantropiei cu sprijinul poporului american prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală