Cea mai ieftină destinaţie din Europa pentru un city break. Oraşele renumite au fost devansate

11 Sept. 2022, 05:06
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
11 Sept. 2022, 05:06 // Actual //  bani.md

Atena a fost clasată ca fiind cea mai ieftină destinaţie din Europa pentru un city break. Oraşele renumite pentru preţurile mici, precum Cracovia, Riga şi Budapesta au fost devansate de Atena şi Lisabona.

Preţurile au scăzut, iar un weekend în capitala Greciei costă 207 lire sterline, faţă de 218 lire sterline în Lisabona, aflată pe locul al doilea.

Analiza unei duzini de costuri turistice tipice pentru vizitatorii britanici în 20 de oraşe populare, efectuată de Post Office Travel Money, a constatat că preţurile în capitala Greciei au scăzut cu 15% din 2021, notează The Guardian.

Nota de plată pentru cheltuieli care includ două nopţi de cazare la hotel pentru un cuplu, mese, bilete la atracţii şi tarife de transport local, a ajuns la 207 lire sterline, faţă de 218 lire sterline în Lisabona, locul al doilea.

Ambele oraşe au devansat destinaţii estice, de obicei renumite pentru preţurile mici, precum Cracovia din Polonia (219 lire sterline), Riga din Letonia (220 lire sterline) şi Budapesta din Ungaria (221 lire sterline).
„Favoritele consacrate precum Paris, Amsterdam şi Veneţia pot fi alegeri de top în rândul turiştilor pe care i-am chestionat, dar acestea sunt, de asemenea, locuri scumpe de vizitat. (…) Atena şi Lisabona sunt la jumătate de preţ şi oferă o climă însorită de toamnă, precum şi preţuri scăzute.

Sfatul nostru pentru turişti este să îşi facă temele şi să verifice preţurile înainte de a rezerva”, a declarat Nick Boden, şeful Post Office Travel Money.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:03
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:03 // Actual //  bani.md

iute Moldova este onorată să anunțe că a obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Inclusive Communication & Diversity Management în cadrul prestigiosului Romanian PR Award 2024. Iute Moldova a fost premiată pentru susținerea campaniei naționale de educație financiară „Generația Inteligenței Financiare”, dezvoltată în parteneriat cu BDR Associates Moldova și Junior Achievement Moldova.

Această campanie a fost un pas semnificativ în promovarea alfabetizării financiare în rândul copiilor și tinerilor din Republica Moldova, cu o atenție deosebită pentru incluziune. Activitățile au deschis noi oportunități pentru grupurile vulnerabile, cum ar fi copiii cu dizabilități, prin materiale educaționale accesibile și metode de învățare adaptate.

„Premiul obținut reprezintă mai mult decât o recunoaștere – este o confirmare a faptului că împreună cu partenerii noștri putem contribui la crearea unei generații mai bine pregătite pentru provocările financiare ale viitorului. Ne angajăm să continuăm aceste eforturi și să extindem impactul proiectelor noastre, investind în educația financiară ca o prioritate pe termen lung,” a declarat Sergiu Sobuleac, CEO iute Moldova.

Pe parcursul campaniei, iute Moldova a sprijinit inițiative care au inclus elaborarea manualelor financiare în Braille, oferind copiilor cu deficiențe de vedere acces la informații esențiale și traducerea videoclipurilor animate în limbajul semnelor, care au fost integrate în școli pentru a sprijini copiii cu deficiențe de auz. Distincția obținută în cadrul Romanian PR Award, competiție ce promovează excelența în comunicare, subliniază impactul pe care astfel de inițiative îl pot avea asupra comunității.

„Vom rămâne dedicați în a susține proiecte care fac diferența. Împreună cu partenerii noștri, ne propunem să construim o cultură a inteligenței financiare, astfel încât toți copiii să aibă șansa unui viitor mai sigur,” a adăugat Sergiu Sobuleac.

Despre iute Moldova: Compania iute Moldova este parte a iute Group, companie Fintech Estoniană, prezentă în patru țări europene: Moldova, Albania, Macedonia și Bulgaria. iute Moldova, cea mai rapidă instituție de creditare nebancară din Republica Moldova, este prima companie de microfinanțare ce pune la dispoziția clienților o rețea de bancomate cardless, precum și posibilitatea de asigurare a creditelor în caz de accident. Strategia reputațională și de suport clienți iute Moldova a fost și rămâne a fi concentrată pe digitalizarea tuturor serviciilor oferite, cea mai rapidă metodă de creditare în condiții personalizate fiind aplicația mobilă Myiute. Dincolo de activitățile de finanțare, iute Moldova este implicată activ în dezvoltarea comunității prin activități de caritate și suport civic.

Despre Romanian PR Award: aflată la cea de-a 22-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Proiectul a reușit să atragă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, promovând standarde etice și performanță în PR. Competiția este organizată de Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care, alături de parteneri din sectorul privat și public, implementează din 2017 Carta Diversității din România.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău