(VIDEO) 10 LEI// Anastasia Posh – un nou jucător în industria modei din Republica Moldova. Despre calitate, eleganță…

11 Oct. 2022, 12:32
 // Categoria: Interviu // Autor:  MD Bani
11 Oct. 2022, 12:32 // Interviu //  MD Bani

În industria modei din Republica Moldova a apărut un nou jucător autohton – brandul Anastasia Posh. Fondatoarea și designerul vestimentar este Anastasia Postolachi, care fiind mereu în căutarea rochiilor potrivite pentru ea, a decis să schițeze modele de rochii care vor cuceri femeile prin confort, minimalism, eleganță și feminitate. În cadrul emisiunii 10 LEI am descoperit istoria și unicitatea brandului, precum și provocările antreprenorilor din Republica Moldova.

A lansa o afacere este o alegere, o decizie asumată și nu poți să cedezi în momentele dificile. A fi antreprenor nu înseamnă mai puțină muncă, din contra vei fi nevoit să muncești mai mult și chiar să ai un venit mai mic, în unele perioade.

Istoria Anastasia Posh

„Adesea aveam obiceiul să merg la ateliere să-mi cos rochii pentru mine. Aveam o problemă, nu prea găseam rochiile potrivite pentru un eveniment, serviciu sau ceremonii.”

Ideea de a lansa propria colecție a apărut în timpul sarcinii. Cu toate că gestionează deja o afacere, Anastasia Postolachi și-a dorit să lanseze încă o afacere care va „scrie istorie”.

Odată ce a decis să lanseze Anastasia Posh s-a confruntat cu prima provocare – cea de a alege un nume. Astfel, numele brandului vine de la numele de familie al Anastasiei, chiar dacă din engleză se traduce ca glamuros, luxos. Apoi a urmat o altă etapă – înregistrarea mărcii comerciale.

 

„În paralel cu alegerea numelui, înregistrarea mărcii se creau deja rochiile conform schițelor. Foarte multe din ele au fost aruncate, refăcute. După care, purtam fiecare rochie câteva zile pentru a înțelege cum ar trebui să fie ajustată la nivel de confort, de textil.”

După această perioadă de testare, care a durat nouă luni, a urmat pandemia, care a stopat activitatea Anastasiei Postolachi. Astfel, s-a anulat lansarea brandului, iar imaginile au fost șterse de pe rețele de socializare, pentru că unii designeri încercau să plagieze unele elemente din colecția Anastasia Posh.

Așadar, în vara anului 2022, brandul Anastasia Posh a fost lansat oficial, urmând diverse colaborări și prezentări de modă.

Fiecare brand are clientul său

Anastasia Postolachi menționează că fiecare brand are clientul său. Rochiile Anastasia Posh sunt dedicate femeilor care apreciază minimalismul, eleganța și confortul, ele fiind create fără prea multe detalii sofisticate, dar cu elemente care te vor scoate în evidență.

De asemenea, rochiile sunt destul de versatile, ceea ce înseamnă că pot fi purtate pentru orice ocazie. De asemenea, ele pot fi purtate atât cu tocuri înalte cât și cu încălțăminte plată. Un alt element important este mărimea franceză a rochiilor, care vizual te fac să pari mai înaltă, și arată scump.

„Brandul reflectă o calitate, și la noi, într-adevăr fetele sunt uimite de calitate. Și noi chiar ne străduim să le facem calitative.”

De ce este atât de scump?

Potrivit antreprenoarei, producătorii autohtoni mici suportă costuri mult mari decât producătorii mici.

„Sunt mai mulți factori care identifică prețul: textilul, furnitură, lucrul.”

În curând, urmează să fie lansată și o colecție nouă, care, din spusele Anastasiei Postolachi, va fi total diferită de colecția existentă. Stilul rămâne a fi minimalist, doar că vor predomina culorile negru și bej.

Așteptați noutăți de la Anastasia Posh.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău