Decizia a fost luată! „Casa Modei” și fostul sediu ASITO, transmise în posesia lui Vladimir Russu

06 Mai 2021, 11:11
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
06 Mai 2021, 11:11 // Actual //  MD Bani

Magistrații Judecătoriei Chișinău, sediul Ciocana, au respins, calificând drept neîntemeiată plângerea înaintată de Veaceslav Platon împotriva ordonanței emise de procurorul general, Alexandr Stoianoglo, la 6 aprilie 2021, prin care Casa Modei și fosta clădire ASITO au fost transmise în posesia omului de afaceri Veaceslav Platon. Declarația a fost făcută de Sergiu Istrate, avocatul omului de afaceri Vladimir Russu, după ședința de judecată, transmite IPN.

Potrivit lui Vladimir Russu, avocații lui Veaceslav Platon au solicitat ca și miercuri, 5 mai, ședința de judecată să fie amânată, însă cererea nu a fost acceptată de judecători:

„Vreau să menționez că, a câta oară, avocații lui Platon au solicitat amânarea ședinței din motiv că chipurile unul dintre ei a făcut test la COVID-19 și a expediat rezultatul testului prin poșta electronică în adresa instanței de judecată, în același timp, în test nu este indicat nici că este pozitiv, nici că este negativ, ceea ce este foarte straniu când faci un test la COVID-19. Al doilea avocat, printr-o cerere, a declarat că a fost în contact cu primul și, respectiv, există bănuieli cu privire la starea sa de sănătate. Instanța a considerat că aceste argumente sunt neîntemeiate”.

În context, susține Vladimir Russu, documentele prezentate în vederea amânării ședinței au fost calificate de judecător ca și documente care nu pot fi reținute pentru a amâna ședința. Drep urmare, judecătorul a plecat în camera de deliberare și a pronunțat hotărârea prin care plângerea a fost respinsă.

Veaceslav Platon a cerut anularea ordonanței procurorului general, care acum trei săptămâni a constatat grave încălcări în actele semnate de subalternii săi de la PCCOCS și a dispus ca bunurile imobile să revină în proprietatea lui Vladimir Russu. Prima ședință a fost amânată din cauza că avocatul lui Platon a invocat contactul cu o persoană infectată cu COVID-19. În cazul celei de-a două ședințe, amânarea a survenit după ce avocatul lui Platon a solicitat ca procurorul să pună la dispoziția instanței de judecată materialele din cauza penală care reflectă legalitatea ordonanței procurorului general.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău