Locuri de muncă pe o insulă singuratică, în mijlocul Oceanului: salariu de 36.500 de euro, iată unde puteți aplica

08 Mai 2023, 08:22
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
08 Mai 2023, 08:22 // Actual //  bani.md

Locuri de muncă pe cea mai singuratică insulă: 36.500 de euro sunt puși la bătaie. Pe una dintre cele mai îndepărtate insule din lume – la mii de kilometri distanță de civilizație – există un loc vacant! Candidații trebuie să fie rezistenți.
Pe Insula Gough nu există așezări locuite în mod continuu, doar un grup de cercetare menține în prezent un mic avanpost aici. Și exact acolo este disponibil acum un loc de muncă! O organizație britanică de protecție a vieții sălbatice caută acum un nou angajat pe una dintre cele mai îndepărtate insule din lume.

Insula Gough, parte a teritoriului britanic de peste mări Sfânta Elena, Ascension și Tristan da Cunha, se află în mijlocul Atlanticului de Sud. Între aceasta și Capul Bunei Speranțe din Africa de Sud se întind aproximativ 2.600 de kilometri de mare. Este aproape la fel de departe până la Jamestown, principalul oraș al teritoriului de peste mări. Până în America de Sud, mai trebuie să adăugați încă 900 de kilometri.

Bineînțeles, acolo nu există aeroport, motiv pentru care candidații trebuie să se priceapă și la mare. Călătoria cu vaporul durează o săptămână întreagă. Dar apoi veți avea parte de o natură sălbatică, neatinsă – și de aproximativ 8 milioane de păsări.

Tocmai pentru acestea din urmă, Societatea Regală pentru Protecția Păsărilor (RSPB) caută acum un observator pentru a întări echipa de la fața locului. În fișa postului se precizează clar că se caută doar candidați rezistenți, care pot face față vremii de acolo.

Două dintre britanicele care lucrează acolo, Rebekah și Lucy. Ele au declarat pentru BBC la ce să se aștepte: “Ca britanice, credeam că suntem obișnuite cu ploaia. Dar acolo plouă foarte mult”. La acestea se adaugă și vânturile puternice. “Ne aflăm la o zonă de vânturi puternice de vest aproape tot timpul anului pe o mică stâncă în mijlocul Atlanticului de Sud. Așa că avem parte de vreme destul de extremă”.

Dacă doriți să vă alăturați echipei sale ca “ofițer de teren”, trebuie să fiți capabili să o suportați și să petreceți zile lungi în locurile de cuibărit ale păsărilor sălbatice.

Dacă toate acestea nu v-au descurajat încă, iată alte detalii. Organizația britanică dorește o persoană cu o diplomă științifică relevantă sau cu experiență în lucrul cu păsările sălbatice. Dar și care să-și suflece mânecile la muncă pentru baza de pe insula Gough. Spălatul, eventualele reparații fac, de asemenea, parte din muncă. Toate acestea pe lângă mentalitatea de Robinson Crusoe.

Pentru acest loc de muncă, care este fixat pentru 15 luni, nu există aproape nicio posibilitate de a pleca pur și simplu între timp. Vă așteaptă un salariu de 25.723 până la 27.614 lire sterline pe an (inclusiv 26 de zile de concediu). Aceasta înseamnă că pentru întreaga misiune pe una dintre cele mai singuratice insule din lume se plătește echivalentul a 36.482,16 euro. O afacere deloc rea, având în vedere că este posibil ca cheltuielile proprii să fie aproape de zero în această perioadă. Mai puteți aplica până în luna mai AICI.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală