Dmytro Krepak: Pentru clienți este important să simtă sprijinul și deschiderea pe care o împărtășim

26 Iun. 2023, 10:09
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
26 Iun. 2023, 10:09 // Actual //  bani.md

Transformarea digitală este un proces absolut necesar pentru orice instituție bancară, iar Moldindconbank este cu un pas înainte din acest punct de vedere. Despre aceasta a declarat Dmytro Krepak, vicepreşedintele Moldindconbank într-un interviu pentru revista Business Class.

„În următoarele câteva luni, vom migra la noul sistem, iar acum instruim angajații. Rețeaua este pregătită, iar specialiștii noștri definesc cele mai bune soluții pentru deservirea clienților. Va fi un nou nivel de comoditate atât pentru clienți, cât și pentru angajați”, spune vicepreședintele.

Referindu-se la eficiența activității, Dmytro Krepak spune că aceasta se obține prin abordarea individuală față de client.

„În primul rând, vom avea un internet banking mai practic pentru persoanele fizice și juridice. Nu întâmplător, sloganul băncii este ”Mereu alături”. Suntem peste tot, avem sucursale în toate centrele raionale, în toate sectoarele Chișinăului, dar suntem și în telefon prin aplicația mobilă. Clientul poate efectua orice tranzacție fără a ieși din oficiu, fără a depune efort suplimentar și vă asigur că în continuare experiența interacțiunii va fi și mai plăcută. Ne dorim ca clientul să aibă încredere în bancă”, a precizat bancherul.

Produsele și serviciile Moldindconbank sunt centrate pe necesitățile clienților, generând o creștere constantă a acestora.

„Recent, am actualizat posibilitatea de creditare a clienților noștri din domeniul agrar. Oferim finanțări foarte comode de până la un milion de lei, fără gaj. Totul se face într-un timp rezonabil și finanțăm sută la sută din necesitățile clientului, fie activitate investițională, fie activitate operațională. Suntem conștienți de faptul că pentru clienți este important să simtă sprijinul și deschiderea pe care o împărtășim, dar și să aibă încredere în serviciile noastre. De asemenea, am mărit termenul creditelor investiționale de la 60 până la 84 de luni, ceea ce, la fel, este comod și inspiră încredere. În sectorul agrar, finanțăm chiar și întreprinderile noi, fără experiență de activitate”, a specificat vicepreședintele băncii.

De la începutul anului, volumul tranzacțiilor fără numerar s-a majorat cu 367 milioane de lei, iar acest lucru se datorează, inclusiv, noilor instrumente de plăți.

„Suntem lideri și la plățile prin Google Pay și Apple Pay. Aici avem o creștere cu 0,7%. Ne distanțăm cu pași grăbiți de concurenții noștri, ceea ce ne demonstrează odată în plus potențialul nostru”, conchide Dmytro Krepak.

Totodată, Moldindconbank rămâne lider incontestabil pe piața cardurilor. Numărul acestora, emise în primul trimestru al anului curent, a crescut cu 30 de mii, majorând cota de piață până la 39%.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

17 Nov. 2025, 16:34
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
17 Nov. 2025, 16:34 // Actual //  Ursu Victor

Moldovenii pot rămâne fără bani prin preluarea de către persoane care se prezintă fals drept angajați ai unor operatori de telefonie mobilă. Victimele sunt contactate prin aplicații de mesagerie precum WhatsApp sau Viber, anunță Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF).

Escrocii folosesc diferite scenarii pentru a crea urgență și a convinge victima să coopereze: promisiuni de „optimizare a serviciilor”, îmbunătățirea semnalului sau a vitezei internetului, „verificări de securitate obligatorii”, avertizări privind „blocarea numărului” sau oferirea unei „asistențe tehnice urgente”.

Sub aceste pretexte, victimei i se solicită să modifice anumite setări ale telefonului sau chiar să instaleze o aplicație de „suport tehnic”. În realitate, aplicația este un instrument de acces de la distanță care permite infractorilor să preia controlul total al dispozitivului.

Odată obținut accesul la distanță, escrocii pot vedea și utiliza absolut tot ceea ce se află în telefon, inclusiv aplicațiile bancare, parolele și datele salvate, mesajele SMS necesare pentru codurile OTP, datele personale și contactele. Cu aceste informații, infractorii pot efectua tranzacții neautorizate și pot goli conturile bancare ale victimelor.

CNPF recomandă insistent populației să nu instaleze nicio aplicație solicitată în astfel de convorbiri și să întrerupă imediat apelul dacă o persoană pretinde a fi de la o instituție și cere acces de la distanță sau schimbarea setărilor telefonului.

Instituția îndeamnă utilizatorii să verifice informațiile doar prin contactarea directă a operatorului de telefonie sau a băncii, folosind numerele afișate pe site-urile oficiale, și să nu comunice niciodată coduri de securitate, parole, PIN-uri sau coduri unice primite prin SMS.

În cazul în care victima a oferit acces sau informații sensibile, CNPF recomandă scoaterea imediată a cartelei SIM, verificarea soldurilor la bancă și anunțarea instituției bancare și a Poliției.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII