Dmytro Krepak: Pentru clienți este important să simtă sprijinul și deschiderea pe care o împărtășim

26 Iun. 2023, 10:09
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
26 Iun. 2023, 10:09 // Actual //  bani.md

Transformarea digitală este un proces absolut necesar pentru orice instituție bancară, iar Moldindconbank este cu un pas înainte din acest punct de vedere. Despre aceasta a declarat Dmytro Krepak, vicepreşedintele Moldindconbank într-un interviu pentru revista Business Class.

„În următoarele câteva luni, vom migra la noul sistem, iar acum instruim angajații. Rețeaua este pregătită, iar specialiștii noștri definesc cele mai bune soluții pentru deservirea clienților. Va fi un nou nivel de comoditate atât pentru clienți, cât și pentru angajați”, spune vicepreședintele.

Referindu-se la eficiența activității, Dmytro Krepak spune că aceasta se obține prin abordarea individuală față de client.

„În primul rând, vom avea un internet banking mai practic pentru persoanele fizice și juridice. Nu întâmplător, sloganul băncii este ”Mereu alături”. Suntem peste tot, avem sucursale în toate centrele raionale, în toate sectoarele Chișinăului, dar suntem și în telefon prin aplicația mobilă. Clientul poate efectua orice tranzacție fără a ieși din oficiu, fără a depune efort suplimentar și vă asigur că în continuare experiența interacțiunii va fi și mai plăcută. Ne dorim ca clientul să aibă încredere în bancă”, a precizat bancherul.

Produsele și serviciile Moldindconbank sunt centrate pe necesitățile clienților, generând o creștere constantă a acestora.

„Recent, am actualizat posibilitatea de creditare a clienților noștri din domeniul agrar. Oferim finanțări foarte comode de până la un milion de lei, fără gaj. Totul se face într-un timp rezonabil și finanțăm sută la sută din necesitățile clientului, fie activitate investițională, fie activitate operațională. Suntem conștienți de faptul că pentru clienți este important să simtă sprijinul și deschiderea pe care o împărtășim, dar și să aibă încredere în serviciile noastre. De asemenea, am mărit termenul creditelor investiționale de la 60 până la 84 de luni, ceea ce, la fel, este comod și inspiră încredere. În sectorul agrar, finanțăm chiar și întreprinderile noi, fără experiență de activitate”, a specificat vicepreședintele băncii.

De la începutul anului, volumul tranzacțiilor fără numerar s-a majorat cu 367 milioane de lei, iar acest lucru se datorează, inclusiv, noilor instrumente de plăți.

„Suntem lideri și la plățile prin Google Pay și Apple Pay. Aici avem o creștere cu 0,7%. Ne distanțăm cu pași grăbiți de concurenții noștri, ceea ce ne demonstrează odată în plus potențialul nostru”, conchide Dmytro Krepak.

Totodată, Moldindconbank rămâne lider incontestabil pe piața cardurilor. Numărul acestora, emise în primul trimestru al anului curent, a crescut cu 30 de mii, majorând cota de piață până la 39%.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală