Ford Motor recheamă 870.000 de camionete F-150 de pe piaţa din Statele Unite, din cauza riscului de activare neaşteptată a frânei de parcare electrice, determinat de o posibilă problemă de cablare, transmite Reuters.
Rechemarea acoperă camionetele model F-150 din 2021 până în 2023, conform unui dosar depus la Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA).
Campania include camionetele echipate cu un singur sistem de evacuare.
Contactul cu carcasa punţii din spate poate deteriora cablajul, ceea ce face ca frâna de parcare electrică să se activeze în mod neaşteptat, a spus producătorul auto.
Ford a declarat că a primit 918 de cereri de garanţie şi trei rapoarte din teren privind starea de frecare a firelor din America de Nord.
Dintre acestea, 299 au indicat că frâna de parcare electrică s-a activat neintenţionat, inclusiv 19 cazuri produse în timpul conducerii.
Ford a spus că nu are informaţii privind producerea de accidente sau răniri legate de rechemare.
Dealerii vor instala o chingă de protecţie, vor înfăşura bandă şi vor înlocui hamul, după cum va fi necesar.
Ford recheamă sute de mii de autovehicule. Risc de activare neașteptată a frânei de parcare
Victor Parlicov, ministrul Energiei a anunțat că merge luni la Gazprom să-l întrebe pe Miller dacă gigantul rus își va onora contractul indiferent de situația tranzitului de gaz prin Ucraina.
„Este cel mai important detaliu pe care urmează să-l discutăm cei de la Gazprom, dacă își va onora obligațiile contractuale(…) Data de de 25 noiembrie nu a fost aleasă întâmplător, deoarece mai există posibilitatea rezervărilor lunare de metan, după cele trimestriale au eșuat“, a punctat Parlicov.
Potrivit ministrului, invitația a venit de la Gazprom, în care este scris că vor să discutăm și datoria malului drept de 709 milioane de dolari.
„Noi suntem pregătiți și de scenariul în care gazul rusesc nu va mai veni de la Gazprom, însă cei din regiunea stângă vor trebui să facă plățile în avans”, a punctat Parlicov.
Dacă se materializează acest scenariu, potrivit ministrului, va trebui să ne asumă responsabilitatea pentru regiunea transnistreană, iar UE și SUA vor salva regiunea.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!
-
1Soția șefului de la INI, Ludmila Catlabuga, ministră a Agriculturii: Cum s-a „îmbogățit” și ce avere deține
-
2Secretele pieței de produse fitosanitare: cine face jocul?
-
3Amiralul de la Giurgiulești conduce exporturile de ulei, iar oligarhul Gușan controlează importurile din Transnistria
-
4Rafinăria unui gigant petrolier, ce livrează o treime din motorina Moldovei, a raportat pierderi de 66 mil. dolari
-
5Cine este femeia care are o avere netă de două ori mai mare decât produsul intern brut al Republicii Moldova