Moldovenii sunt mai preocupați de asigurarea mașinii decât a propriei vieți sau a locuinței

25 Aug. 2023, 12:12
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
25 Aug. 2023, 12:12 // Actual //  Lupu Eduard

Moldovenii preferă să-și asigure mașina în defavoarea sănătății, a vieții sau a locuinței. Trend care se explică prin faptul că asigurarea pentru mașină RCA este obligatorie, în timp ce celelalte tipuri de asigurări sunt facultative.

Astfel, moldovenii în șase luni ale anului 2023, și-au perfectat polițe de asigurare de sănătate în sumă de 65,6 milioane de lei, în timp ce asigurările pentru mașini CASCO și RCA au însumat cumulativ 945,5 milioane de lei, ceea ce constituite 68% din totalul polițelor perfectate. Asigurările de viață au însumat 46 milioane de lei, iar asigurările pentru casă au constituit 175 milioane de lei.

Volumul total al primelor brute subscrise de asiguratori, potrivit datelor Biroului Național de Statistică, a însumat, în ianuarie-iunie 2023, 1,4 miliarde de lei cu 18,3% mai mult față de semestrul unu al anului precedent. Despăgubirile și indemnizațiile de asigurare au crescut și ele cu 14,6% mai mult, la 482 milioane de lei.

Sectorul asigurărilor a înregistrat o evoluție semnificativă și în ceea ce privește veniturile și cheltuielile generale. Astfel, veniturile au crescut cu 27,4%, la 2,2 miliarde de lei, iar cheltuielile au avansat cu 25,9% în comparație cu perioada similară din anul anterior, la 2 miliarde de lei.

Profitul companiilor de asigurări a înregistrat o majorare de 44,5% – 233 milioane de lei față de aceeași perioadă a anului precedent.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău