Compania vinicolă Castel Mimi are planuri mari pentru următoare perioadă. Vrea să cucerească tot mai multe piețe, potrivit declarației lui Adrian Trofim, CEO Castel Mimi.
„Vrem să ajungem în Țările de Nord, țări care sunt mai dezghețate la experimente, țări care nu văd Moldova ex-sovietică cu vinurile ieftine și dulcii. Vorbesc de Polonia, Ungaria, în care Moldova are o imagine rea, vinurile sunt percepute ca fiind ieftine. În viziunea lor noi trebuie să fim cei mai ieftini la raft, nu poate fi altul mai ieftin ca vinul din Moldova”, a punctat Trofim.
Potrivit directorului, „noi cu vinurile Castel Mimi nu vrem să fim cei mai ieftini de la raft, în orișicare țară. Noi trebuie să fim apreciați, pentru că depunem mai mari eforturi decât producătorii din ţările europene. Pentru noi legea este mult mai strictă și trebuie să fim valorificați. O piață țintă este acum Marea Britanie, Olanda și SUA, trei țări care au foarte mare import de vin și nu se tem de experimente”.
Referindu-se la vânzările de pe piața locală, Adrian Trofim susține că: „Din toate vânzările noastre, 30 de procente sunt consumate în interiorul ţării, în Moldova. Vreau să vă spun că în restaurantul de la Castel foarte mult se consumă. Cea mai importantă țară de export este România, urmată de Suedia și Japonia. Aceștia sunt cei 3 clienți care sunt mari nu în numărul de sticle, dar în valoare”.