Cine este Andy Jassy, succesorul miliardarului Jeff Bezos? 6 lucruri de știut despre următorul CEO Amazon

28 Mai 2021, 05:00
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
28 Mai 2021, 05:00 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Începând cu data de 5 iulie, directorul general al Amazon, Jeff Bezos renunță la această funcție. El va avea titlul de președinte executiv, iar noul CEO va fi Andy Jassy, actualul șef al diviziei de cloud computing.

1. El a fost presupusul candidat (moștenitor) la funția de CEO

Deși decizia lui Jeff Bezos de a demisiona din funcția de CEO este uluitoare, faptul că Jassy este înlocuitorul său nu este. După ce Jeff Wilke, CEO-ul companiei de consum Amazon, a anunțat că va părăsi compania în primul trimestru al acestui an, Jassy avea o cale clară spre vârf în cazul în care Bezos ar fi ales să renunțe la slujba sa. Ar fi fost o surpriză mult mai mare dacă Amazon ar fi angajat pe cineva din afara companiei.

2. El este un „Amazonian” dedicat, cum sunt majoritatea angajaților

Chiar mai mult decât majoritatea giganților tehnologici, Amazon iubește mantrele sale corporative, care se concentrează pe chestiuni precum importanța de a fi obsedat de clienți, de a rămâne umil și de a încerca lucruri noi ambițioase care ar putea eșua. Jassy, ​​care s-a alăturat companiei în 1997, este la fel de on-message ca Bezos atunci când vine vorba de creditarea succeselor pentru a urma calea Amazon.

„Una dintre părțile culturale importante din Amazon și din AWS este că vrem ca oamenii să experimenteze”, a spus el în 2017. „Vrem să avem o rată de experimentare cât mai mare pe unitate de timp posibil, fără a pierde timpul pe lucruri despre care credem că nu au nicio șansă.”

3. El este deja șef important la Amazon

La moment, Andy Jassy este șeful diviziei de cloud computing (Amazon Web Services).

4. Are un profil scăzut

În timp ce Bezos se numără printre cele mai cunoscute fețe de afaceri din ultimul sfert de secol, este posibil să nu fi fost niciodată vorbindu-se de Jassy, el a fost chiar reticent la întâlniri.

5. Crede în exploatarea detaliilor

„Puteți remedia lucrurile care nu funcționează, atâta timp cât aveți vizibilitate pentru acestea. Și puteți corecta cursul relativ repede. Dar dacă vă îndepărtați atât de mult de detalii și nu aveți mecanismele potrivite pentru a inspecta ceea ce se întâmplă, aflarea problemelor care durează de la 6 la 12 luni face mult mai dificilă corectarea acestora, deoarece gaura este mai profundă . ”, a spus Jassy.

6. La începutul carierei a fost vânzător la Amazon

Din 2003, Jassy și-a dedicat toată atenția serviciilor web. Acest lucru ar putea părea departe de succesul iconic al Amazonului ca vitrina pentru bunuri fizice de orice fel imaginabil. Dar la începutul carierei sale Amazon, Jassy a fost responsabil de vânzări directe către conumatori.  În 2001, când era directorul de produse al companiei pentru muzică, a vorbit cu Billboard despre o promoție specială legată într-o serie Ken Burns PBS despre istoria jazzului.

„Există puțini oameni care sunt poziționați unic pentru a vinde CD-urile, seturile video și DVD și cartea, precum și noi”, a spus el.

 

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău