Averea noii membre de la CEC, Rita Lefter-Simașco – fosta șefă a cabinetului lui Grosu

21 Mart. 2024, 13:22
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
21 Mart. 2024, 13:22 // Actual //  Lupu Eduard

Rita Lefter-Simașco a fost numită, în ședința de astăzi, în cadrul Comisiei Electorale Centrale. Ea a fost șefa cabinetului lui Igor Gorsu, președintele Parlamentului. Potrivit ultimei declarații de avere, din anul 2022, aceasta a avut un salariul anual de 184 mii de lei sau 15 mii de lei lunar.

Simașco a primit 38 500 de lei de la PAS pentru prestări servicii, dar și o diurnă de 2371 de lei, iar din donații împreună cu soțul au primit 8000 de euro. Noua membră a CEC a încasat și o compensație de la Parlament în sumă de 84,5 mii de lei.

Rita Lefter-Simașco este proprietara unei case de locuit, cu suprafața de 117,3 metri pătrați care costă  500.000 de lei. Împreună cu soțul, noua șefă de la CEC deține și un teren intravilan, în valoare de 194 mii de lei. Soțul acesteia are un autoturism de model Volvo V 60 în valoare de 200 mii de lei.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău