Compania moldoveanului Scorpan lansează din decembrie zboruri de pe aeroportul din Oradea spre Milano

24 Oct. 2024, 17:11
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
24 Oct. 2024, 17:11 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Compania aeriană HiSky, fondată de moldoveanul Iulian Scorpan, continuă expansiunea pe piața din România, anunțând deschiderea unei noi rute de la Oradea către Milano (aeroportul Bergamo), începând cu 17 decembrie. Pasagerii vor putea călători de două ori pe săptămână, marțea și sâmbăta, cu prețuri care încep de la 39 de euro pe segment de zbor, durata călătoriei fiind de aproximativ două ore.

Aceasta este a treia destinație regulată din Oradea, după lansarea zborurilor către Londra și București, toate parte a unui parteneriat strategic cu Air Oradea, compania aeriană a Primăriei Oradea și a Consiliului Județean Bihor.

„Suntem încântați să încheiem anul cu trei destinații regulate din Oradea”, a declarat Iulian Scorpan, CEO HiSky. „Avem încredere în potențialul acestui aeroport, care devine un hub important în rețeaua noastră de zboruri”.

HiSky operează zboruri regulate din mai multe orașe din România și Republica Moldova, inclusiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Chișinău, și oferă atât zboruri europene, cât și intercontinentale, către destinații din SUA, Asia și Africa.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

24 Oct. 2024, 15:22
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Oct. 2024, 15:22 // Actual //  Ursu Victor

Comisia Electorală Centrală (CEC) a publicat cheltuielile oficiale ale candidaților la primul tur al alegerilor prezidențiale din 2024, iar datele sistematizate de IData, relevă diferențe semnificative în strategia financiară a acestora.

Cea mai costisitoare campanie a fost desfășurată de Maia Sandu, care a investit 9,989,206 lei, urmată de Renato Usatîi, cu 6,233,082 lei, și Alexandr Stoianoglo, care a cheltuit 4,665,774 lei. Aceștia sunt primii trei candidați în termeni de cheltuieli totale, fiind urmate de Irina Vlah (2,770,243 lei) și Vasile Tarlev (2,394,270 lei). În partea de jos a clasamentului se află Octavian Țîcu, care a cheltuit cel mai puțin, doar 293,325 lei.

Cu toate acestea, un alt aspect interesant al campaniei este eficiența cheltuielilor per vot obținut. Din această perspectivă, Natalia Morari a înregistrat cele mai mari costuri, cheltuind 192 de lei pentru fiecare vot obținut. Andrei Năstase a cheltuit 92 de lei per vot, în timp ce alți candidați au avut rezultate mai eficiente. De exemplu, Tudor Ulianovschi a investit 66 de lei pentru fiecare vot, iar Vasile Tarlev – 49 de lei.

La polul opus, Alexandr Stoianoglo și Victoria Furtună au avut cele mai eficiente campanii, din punct de vedere al costurilor per vot. Stoianoglo a cheltuit doar 12 lei pentru fiecare vot obținut, iar Furtună 13 lei. Maia Sandu, în ciuda cheltuielilor mari totale, a avut un cost de doar 15 lei per vot, ceea ce sugerează că a reușit să mobilizeze un număr semnificativ de alegători în raport cu resursele investite.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău