Un client din orașul Chișinău a cumpărat un pachet turistic de la o agenție de turism în sumă de peste 15 565 lei, dar din cauza condițiilor pandemice serviciul turistic menționat nu a fost realizat la data preconizată.
„Ulterior consumatorul și agentul economic au convenit amânarea realizării serviciului pentru anul 2021, însă din cauza unor condiții pandemice impuse de către țara gazdă, pe care consumatorul nu le-a putut realiza din motive obiective, serviciul menționat a rămas nerealizat. După o adresare prealabilă către agentul economic consumatorul nu a reușit să-și obțină revendicările, fapt ce l-a determinat să se adreseze către APCSP.”
Într-un final, consumatorul și-a recuperat banii doar după implicarea APCSP.
n procesul de examinare a reclamației, a fost citat agentul economic pentru a oferi explicații pe cazul dat. În continuare agentul economic a contactat consumatorul pentru a soluționa amiabil problema dată, restituindu-i consumatorului suma integrală pentru serviciul turistic procurat. Consumatorul a rămas mulțumit indicând în declarație, că i-a fost restituită suma integrală de 15 565 lei pentru serviciul nerealizat și nu solicită răspuns în scris din partea APCSP.