ALEX, primul chatbot Victoriabank disponibil pentru tine 24/7

21 Sept. 2023, 10:45
 // Categoria: Economie // Autor:  MD Bani
21 Sept. 2023, 10:45 // Economie //  MD Bani

Victoriabank, lider în transformarea digitală a serviciilor financiare în Moldova, lansează primul chatbot bancar care revoluționează interacțiunea cu clienții. ALEX vine în întâmpinare cu soluții inovatoare și tehnologii avansate. Printr-o autentificare cu ajutorul codului OTP, expediat prin SMS sau e-mail, clienții pot interacționa cu asistentul nostru virtual și vor avea acces la informații și servicii într-un mod mai convenabil, fără timpi de așteptare.

ALEX folosește inteligența artificială pentru a răspunde la întrebări și pentru a ghida clienții să restabilească codul PIN de la card (indiferent dacă l-au uitat sau l-au introdus greșit de mai multe ori).

Asistentul virtual de la Victoriabank este deja capabil să poarte discuții pe o gamă variată de subiecte. Dar, ca în cazul oricărui început, el se află într-un proces de dezvoltare continuă. Așa că încurajăm clienții noștri să interacționeze cu ALEX și să aibă răbdare pe durata procesului lui de învățare. În orice moment, discuția cu chatbotul poate fi transferată către un consultant Victoriabank.

În perioada următoare, asistentul virtual va fi capabil să efectueze și mai multe operațiuni, care sunt acum în etapa de testare.

Lansarea asistentului virtual ALEX este un pas înainte în direcția transformării digitale a serviciilor financiare și în consolidarea relației noastre cu clienții pentru o experiență bancară modernă, eficientă și personalizată.

Continuăm orientarea spre digital, pentru că acesta este viitorul. Prin intermediul lui ALEX, Victoriabank își propune să fie cât mai aproape de clienți. Chatbotul nostru le va oferi ajutor 24 de ore din 24 , șapte zile din șapte. Va fi simplu, fără timpi de așteptare și fără costuri suplimentare pentru apeluri din străinătate. ALEX nu este doar un asistent virtual, ci și un prieten de încredere care va fi alături de clienții noștri, oferindu-le suportul necesar în orice moment, a declarat Vasile Donica, Vicepreședinte Victoriabank.

ALEX poate fi găsit foarte ușor intrând pe site-ul băncii, www.victoriabank.md, în fereastra de dialog de pe pagina principală. El este optimizat pentru a facilita comunicarea pe orice dispozitiv: poate fi contactat atât de pe laptop, cât și de pe tabletă sau telefon mobil.

Proiectul este rezultatul unei colaborări reușite între Victoriabank, DRUID, lider în dezvoltarea soluțiilor de inteligență artificială conversațională, și GambIT Digital și Jivy Group, care au oferit expertiză tehnică.

Despre Victoriabank

 Victoriabank este singura bancă din Moldova 100% online. În 2022, a fost implementată platforma „Digital Onboarding”, prin care deschizi exclusiv online un cont cu card atașat. Acum un an, banca a lansat serviciul de actualizare online a chestionarului clientului (KYC) – o soluție inovatoare care utilizează inteligența artificială pentru identificarea clienților. Victoriabank oferă și posibilitatea de a solicita un credit expres online. Pentru transferuri rapide din străinătate, clienții au la îndemână serviciul T2A.

Realitatea Live

03 Iul. 2025, 11:58
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
03 Iul. 2025, 11:58 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Aeroportul Internațional Chișinău își menține trendul de eficiență operațională, potrivit raportului publicat de Autoritatea Aeronautică Civilă (AAC) privind punctualitatea zborurilor pentru luna iunie 2025.

4 560 de mișcări de aeronave în total, 2 280 de aterizări, 2 280 de decolări. Conform datelor AAC, 69,8 % dintre aterizări au fost efectuate la ora programată, iar 71,1 % dintre decolări s-au încadrat în orarul stabilit.

AAC subliniază că aceste cifre reflectă eforturile operatorilor aerieni, ale administrației aeroportuare și ale autorităților de navigație pentru a oferi pasagerilor o experiență predictibilă și sigură. Punctualitatea de peste 70 % indică „o performanță solidă, dar perfectibilă”, se arată în comunicat, fiind încurajate noi măsuri de optimizare a sloturilor și de reducere a întârzierilor la sol.

Aeroportul Internațional Chișinău procesează, în medie, peste 150 de zboruri pe zi, iar menținerea unui nivel ridicat de punctualitate rămâne un obiectiv prioritar, mai ales în contextul creșterii traficului estival.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO