În ciuda unei noi creșteri de preț, gigantul din industria băuturilor răcoritoare anunță că a depășit estimările financiare pentru trimestrul al treilea, înregistrând vânzări de peste 11,9 miliarde de dolari, față de cele 11,4 miliarde de dolari estimate de analiști.
În aceeași perioadă, profitul net al grupului s-a majorat și el, ajungând la 3,09 miliarde de dolari, asta în timp ce vânzările organice au crescut cu 11%, notează platforma RetailDetail.eu.
„Aceste majorări se datorează, în mare parte, creșterii prețurilor”, spun reprezentanții companiei. Față de anul trecut, acestea au crescut cu nouă procente. La rândul său, volumul a continuat să crească ușor, respectiv, cu 2%.
În luna iulie a acestui an, grupul a anunțat însă, că în acest an nu va mai crește prețurile pe piețele din Statele Unite și Europa.
Potrivit CEO-ului, James Quincey, pentru întregul an, Coca-Cola se așteaptă acum la o majorare a profitului de 7-8%, în creștere față de cele 5-6 procente estimate anterior.
De asemenea, grupul și-a revizuit în creștere și estimările în ceea ce privește veniturile, la 10-11%.