Cum o mamă singură de 28 de ani și-a transformat indemnizația de 1.200 $ într-o afacere de 1.300.000 $

25 Mai 2021, 07:24
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Otilia Cotruța
25 Mai 2021, 07:24 // Oameni şi Idei //  Otilia Cotruța

După ce a fost concediată din slujba sa în 2019, Ellie Diop a aplicat și a fost respinsă de la peste 50 de locuri de muncă. Atunci a realizat că trebuie să fie mai creativă pentru a-și asigura copiii, fiind mamă singură. Dar, după ce a fost șomeră un an, nu a avut prea multe de investit în costurile de pornire.

Când Diop a primit anul trecut cecul de stimulare de 1.200 de dolari, ea a spus că a văzut ocazia să investească în ea însăși și să-și valorifice experiența de afaceri, management și marketing pentru a începe o companie de coaching.

Odată cu pandemia, a observat că mulți mileniali căutau să înțeleagă cum să înceapă o afacere.

„Am văzut o mulțime de întrebări fără răspuns”, a spus ea. “Atât de mulți antrenori de afaceri erau bărbați sau femei singure fără copii sau femei într-o relație fără copii. Nu am văzut pe nimeni care să-mi poată oferi punctul de vedere, așa că am decis să devin acea persoană”.

Văzând spațiul insuficient deservit de pe piață, ea a lansat Ellie Talks Money în 2020, o afacere de coaching online pentru a ajuta milenialii să înființeze afaceri, să aplice la credite de afaceri și să obțină subvenții.

Zece luni mai târziu, afacerea ei a generat venituri de peste un milion de dolari, potrivit documentelor vizualizate de Business Insider.

Iată cum Diop și-a transformat verificarea stimulului într-o afacere cu șapte cifre.

A folosit o parte din cecul de stimulare pentru a-și finanța costurile de pornire

Diop a căutat o platformă de social media care să-i permită să-și ofere produsele și serviciile la un cost redus, odată ce a fost gata să le vândă. După ce a cercetat diferitele opțiuni timp de o lună, ea a spus că a decis să se concentreze pe Instagram. În rolul său corporativ anterior, ea a gestionat Instagram-ul companiei sale și a învățat cum să creeze o pagină atrăgătoare din punct de vedere vizual la un cost relativ scăzut.

„Mi-am folosit experiența în lumea corporațiilor pentru a începe”, a spus ea. „Știam că voi avea nevoie de o iluminare bună, de un site web și de un instrument pentru a-mi edita imaginile și a crea primul meu produs.”

Diop a cheltuit 170 de dolari pe două lumini inelare pentru a se asigura că ar putea crea fotografii atrăgătoare din punct de vedere vizual. Cu fonduri limitate disponibile, ea a decis să-și construiască propriul site web. A cheltuit 145 USD pentru a cumpăra numele domeniului, a construi site-ul web și a plăti pentru primul an de găzduire.

După ce a cercetat un instrument accesibil pentru a-și edita fotografiile și a crea imagini atrăgătoare pentru Instagram, Diop a achiziționat un abonament Canva pro pentru 120 USD.

Ea și-a menținut costurile de marketing scăzute

Diop a cheltuit aproximativ 450 de dolari pentru a obține echipamentul de care avea nevoie pentru a începe. Apoi a decis să se concentreze pe oferirea de valoare gratuită pentru a-și atrage publicul ideal, ceea ce i-a permis să își mențină costurile de marketing scăzute.

„Am petrecut 45 de zile parcurgând Instagram în fiecare zi, cercetând, urmărind hashtaguri, înainte de a-mi face prima postare”, a spus Diop. „Este important să analizăm cine are succes în domeniu, să analizăm ceea ce fac, care funcționează și să identificăm nevoile pe care nu le îndeplinesc”.

Ea a oferit conținut de calitate gratuit, care i-a atras publicul țintă. Apoi, cu un buget de 150 USD, a plătit pentru postările sponsorizate pe paginile care au atins publicul ei țintă, un cost de aproximativ 25 USD pe post.

Odată ce a început să-și construiască un public, Diop și-a dezvoltat primul produs folosind Canva. Nu avea mulți bani de cheltuit pentru marketing, așa că și-a oferit gratuit cursul și serviciile clienților săi ideali în schimbul unor recenzii.

“De asemenea, am făcut apeluri gratuite de coaching pentru oameni timp de două săptămâni înainte de a lansa apelurile mele de coaching plătite. Așa am primit mărturii la început”, a spus ea.

A apărut în mod constant și autentic

Când Diop a început să-și vândă primul produs, avea să ajungă în fața publicului aproape în fiecare zi prin Instagram Live. A fost o ocazie de a-și comercializa publicul gratuit. Ea continuă să apară în mod constant.

„Fii în fața publicului tău”, a spus ea. „Clienții dvs. trebuie să vă placă, să aibă încredere în voi, astfel încât aceștia să poată reveni în continuare.

Realitatea Live



23 Iun. 2021, 16:35
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
23 Iun. 2021, 16:35 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Alexandra Dines, soţia lui Daniel Dines, cel mai bogat român şi unul dintre fondatorii companiei Uipath, este preşedintele boardului UiPath Foundation, organizaţie care şi-a publicat astăzi raportul de activitate pentru anul 2020, scrie Ziarul Financiar.

”Dintotdeauna motivaţia mea a fost aceea de a participa activ la bunăstarea şi creşterea societăţii româneşti. Am avut intenţia de a construi şcoli şi spitale, de a creşte nivelul educaţional din România. Orice organizaţie care vrea să ajute este curajoasă deoarece operează într-un sistem legal care se autosabotează”, a declarat, într-un raport, Alexandra Dines, preşedintele boardului UiPath Foundation, fundaţie creată de cel mai valoros start-up din IT pornit din România.

Licenţiată în design şi arte aplicate a Universitatea Tibiscus din Timişoara, Alexandra Dines face, de 11 ani, activitatea de freelancing în domeniul graphic design. Ea a lucrat în graphic design pentru companiile Deskover (companie precursoare a UiPath), UiPathşi Honeywell, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Din decembrie 2018 este preşedintele consiliului de administraţie al UiPath Foundation, organizaţie care susţine copiii din medii vulnerabile ”să-şi atingă potenţialul şi să se dezvolte alături de comunităţile lor, prin accesul egal la educaţie şi prin dezvoltarea competenţelor secolului al 21-lea”.

”Din 2019 până în prezent, UiPath Foundation a susţinut peste 25.000 de copii care provin din familii vulnerabile din România şi India să aibă acces la educaţie de calitate şi peste 3.000 de profesori din România care au beneficiat de activităţi de formare care vizează îmbunătăţirea competenţelor digitale, a leadership-ului în şcolile vulnerabile, precum şi a competenţelor secolului al XXI-lea. Aproximativ 12.450 de copii au participat la activităţi educaţionale derulate în 6 comunităţi din România şi India şi peste 15.000 de ore au fost petrecute, în 2020, la meditaţiile la limba română, matematică şi limba engleză de copiii înscrişi în Future Acceleration Program în România. copiilor din comunităţile vulnerabile.”, se arată în comunicatul transmis de UiPath Foundation.

UiPathFoundation a fost fondată de compania UiPathîn ianuarie 2019. Potrivit datelor publicate în bilanţul de la Ministerul de Finanţe, fundaţia a avut venituri de 23,2 milioane de lei în 2020 şi un număr mediu de 10 angajaţi.

UiPath Foundation este condusă operaţional, din funcţia de director executiv, de Raluca Negulescu-Balaci, care ocupă acest rol de la finalul anului 2018.

Soţul Alexandrei Dines, Daniel Dines, este a devenit cel mai bogat român odată cu listarea UiPath la Bursa de la New York. În prezent, UiPath are o capitalizare de piaţă de peste 35 de miliarde de dolari.