Apariţie spectaculoasă în curtea celor de la Porsche Center Moldova. A fost livrat şi despachetat primul (şi probabil va rămâne singurul) Porsche 911 Sport Classic! Este o frumoasă maşină de colecţie, prezentată exact acum un an. Doar 1.250 exemplare vor fi asamblate pentru toată lumea, iar acesta este al 871-lea!
Modelul în sine este realizat pe baza lui 911 Turbo S, beneficiind de aspectul său widebody, însă aripile posterioare nu includ prize de aer lângă portiere. Dar principala deosebire estetică faţă de alte modele Porsche 911 actuale este spoilerul posterior, tip ducktail (coadă de raţă), care aduce un omagiu versiunii 911 Carrera RS 2.7 de la începutul anilor 1970, scrie autoblog.md.
Dar spre deosebire de 911 Turbo S, are un motor ceva mai temperat. Este vorba despre un boxer twin-turbo cu şase cilindri şi volum de 3.7 litri, care generează 550 CP şi 600 Nm de cuplu. Vine cuplat fără alternativă la o cutie manuală în şapte trepte, în timp ce tracţiunea este pe puntea din spate. Acceleraţia 0-100 km/h o poate realiza în 4.1 secunde, iar viteza maximă este limitată la 315 km/h.
Noul 911 Sport Classic împărtășește anumite trăsături de design cu 911 Targa 4S Heritage Design Edition, inclusiv o emblemă foarte asemănătoare cu versiunea din 1963, insigne și inscripții PORSCHE finisate în aur autentic și insigne speciale Exclusive Manufaktur pe aripile frontale. Multe alte elemente de design sunt unice pentru modelul limitat, aceeaşi vopsea Sport Grey Metallic fiind creată exclusiv pentru el.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!
Grafica de-a lungul părților laterale distinge și mai mult mașina. Aceasta include scriptul PORSCHE și o “acadea” albă pe care clienții pot pune cifre între 1 și 99 fără costuri suplimentare. Exemplarul de la Chişinău poartă numărul 60.
Interiorul este la fel de special ca și exteriorul, cu materiale menite să amintească anii 1960 și începutul anilor 1970, inclusiv prin secţiuni centrale ale scaunelor și panourile ușilor cu tapițerie din pânză Pepita.
Decorul din lemn Paldao cu pori deschiși, închis la culoare, este, de asemenea, echipament standard în această mașină, în contrast cu nuanţa deschisă Classic Cognac. Iar o insignă pe bord, deasupra torpedoului, enumeră fiecare exemplar din seria de producție de 1.250 de unități.