R. Hasan, CEO SmartBill: Noi ne dorim sa le facem viata mai simpla contabililor, să automatizăm ce poate fi automatizat

17 Sept. 2021, 18:45
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
17 Sept. 2021, 18:45 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Rețeaua, chatbot-ul Bill, integrarea cu diverși parteneri din zona de e-commerce și o campanie de promovare a plății cu cardul direct de pe factură, reprezintă o parte dintre proiectele pe care SmartBill, programul de gestiune și facturare cu peste 50.000 de clienți în cloud, le-a implementat de la startul pandemiei. Radu Hasan, CEO și cofondator al business-ului, a vorbit într-un interviu acordat wall-street.ro despre suma la care s-a ridicat această investiție, obiectivele pentru anii următori și inovația pe care a adus-o în România.

Pandemia a avut un efect de accelerare a lansărilor pentru SmartBill, Hasan menționând că întreaga echipă a încercat încă de la startul ei să fie cât se poate de prezentă și de ajutor pentru antreprenori.

”Am lansat în toată această perioadă diverse proiecte și funcționalități care au vizat susținerea mediului de business din România. Cred că este datoria antreprenorilor să se ajute unii pe ceilalți, să colaboreze, mai ales în astfel de situații dificile și fără precedent”, precizează Radu Hasan, într-un interviu acordat wall-street.ro.

Investițiile derulate de la startul pandemiei până în prezent în dezvoltarea produselor s-au ridicat la 1,5 milioane de euro, iar obiectivul SmartBill pentru anul in curs este de a atinge o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro.

”Am ajuns la peste 50.000 de utilizatori ai modulelor de Facturare și Gestiune și acest număr este în continuă creștere. SmartBill Conta este cel mai nou produs din suita de cloud și țintim ca până la finalul acestui an să fie utilizat de cel puțin 1.000 de firme de contabilitate. Obiectivele pentru finalul lui 2022 ar fi de 65.000 de utilizatori de facturare și gestiune și 2.000 de firme de contabilitate”, precizează Radu Hasan.

Cofondatorul Smartbill descrie scopul business-ului ca fiind unul simplu, acela de a se concentra pe automatizarea sigură și susținută a operațiunilor de business pentru a le face viața mai ușoară antreprenorilor.

”Chiar dacă pandemia a grăbit anumite proiecte și ne-a impulsionat să gândim unele noi și pe care poate nu le-am fi dezvoltat în condiții normale, cu siguranță rămânem fideli scopului nostru”, precizează Hasan.

Una dintre soluțiile care contribuie la transformarea digitală a unui business și a cărei utilizare a fost impulsionată de SmartBill prin lansarea unei campanii împreună cu Visa este plata cu cardul direct de pe factură.

”Opțiunea plății cu cardul direct de pe factură exista deja, însă consideram că era necesară impulsionarea utilizării funcționalității, având în vedere avantajele nete pe care aceasta le aduce antreprenorilor, mai ales în acest context, încă incert: de exemplu, în relația dintre SmartBill și clienții nostri, 80% dintre facturile cu buton de plată sunt achitate în aceeași zi, ceea ce reprezintă un procentaj foarte ridicat și asigură un flux de numerar stabil”, explică Radu Hasan.

Radu Hasan descrie procesul de inovare într-o țară precum România, aflată pe locul 26 din 28 în Indicele economiei și societății digitale(DESI), ca fiind ”palpitant, surprinzător, dificil”, punctând o calitate esențială pe care consideră că o au antreprenorii români.

”Noi ne dorim sa le facem viata mai simpla contabililor, să automatizăm ce poate fi automatizat, pentru a elimina astfel munca manuală si repetitivă, păstrând și sporind însă siguranța operațiunilor contabile și implicit a relației dintre antreprenori și stat. Practic, ne dorim ca orice contabil care utilizeaza SmartBill Conta să poată câștiga timp valoros pe care să-l poată utiliza mai eficient și productiv”, precizează Hasan.

Radu Hasan a co-fondat SmartBill în 2007, împreună cu Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, iar produsul s-a transformat rapid în cel mai utilizat ecosistem de business în cloud pentru IMM-urile din România (facturare, gestiune stocuri, POS, contabilitate). SmartBill a fost achiziționat în urmă cu doi ani de gigantul VISMA. Radu este activ și ca business angel, mândru tată de gemeni și voluntar implicat în comunitatea socială din Sibiu.

Realitatea Live

11 Dec. 2023, 14:14
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
11 Dec. 2023, 14:14 // Actual //  Lupu Eduard

Istoria reală a unei femei de 32 de ani, agresată fizic și amenințată de soț, este relatată într-un nou spot social lansat de Ministerul Afacerilor Interne. Din fericire, victima a reușit să ceară ajutor la timp, să își salveze propria viață și viața viitorului copil.

„Am 32 de ani și lucrez în calitate de vânzătoare. Soțul nu este angajat. Într-o zi, când am revenit de la muncă, l-am găsit în stare de ebrietate. M-a amenințat că mă ucide pe mine și copilul pe care îl port. Am reușit la timp să scap și să chem poliția, care mi-a oferit ajutor și l-a îndepărtat. Îmi pare rău că nu am cerut ajutor mai devreme”, povestește protagonista, rolul căreia este jucat de o actriță a Teatrului Național „Mihai Eminescu”.

Mesajul spotului social este adresat tuturor victimelor violenței în familie, care sunt încurajate să raporteze toate cazurile de abuz la numărul unic de urgenţă 112 sau la telefonul de încredere 08008 8008.

„Suntem alături, pentru că siguranța și viața ta contează. Sună la orice oră la 112 sau la telefonul de încredere 0 8008 8008. La Centrul de Justiție Familială vei fi ajutată și protejată de polițiști, medici, psihologi și alți specialiști calificați, care te vor consulta gratuit și vor fi alături de tine pe toată durata procesului de asistență și protecție. Știm prin ce treci și te vom ajuta să depășești aceste momente grele”, transmite MAI.

Prin lansarea acestui nou spot social, MAI continuă campania de sensibilizare a societăţii şi de încurajare a victimelor violenţei în familie pentru a raporta abuzurile şi să apeleze la ajutorul autorităţilor. Spotul precedent era adresat victimelor violenţei sexuale, iar îndemnul a rămas același: „Nu ești singură! Nu este vina ta! Ai încredere în puterea ta!”. 

„Prin lansarea aceastei campanii ne propunem să informăm, sensibilizăm şi să atragem atenţia societăţii asupra tuturor formelor de violenţă în familie care există, inclusiv a celei psihologice, care în ţara noastră nu este percepută ca formă a violenţei în familie”, notează MAI.

Conform datelor Ministerului de Interne, în perioada ianuarie – noiembrie 2023 au fost înregistrate 766 de cazuri de violență în familie, 11 dintre ele fiind soldate cu vătămarea corporală gravă şi decesul victimei. În anul 2022, 24 de femei şi-au pierdut viaţa urmare a acţiunilor violente în mediul familial.

Pentru a proteja victimele violenţei în familie, în 2023 au fost monitorizate 635 de ordonanțe de protecţie, emise de către instanţele judecătoreşti, dintre care în 554 de cazuri este vorba de monitorizare prin intermediul brățărilor electronice, aplicate agresorilor.

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău