„Regina Naturii” se extinde pe piața locală și internațională cu investiții de 3,5 milioane de lei

02 Apr. 2021, 16:53
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
02 Apr. 2021, 16:53 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Regina Naturii, este un producător de miere din raionul Ialoveni, care datorită suportului oferit de USAID a reușit să diverficice produsele și ambalajul în același timp să îmbunătățească și calitatea. De asemenea, compania a reușit să treacă de la comercializarea mierii în butuoi de inox, la comercializarea în borcane.

În ultimii doi ani, compania Regina Naturii a lansat 10 noi tipuri produse de miere de calitatea superioară comercializată în 15 modele de ambalaje destinate consumatorilor individuali, dar și HoReCa.

Datorită suportului USAID APM, Regina Naturii a reușit să completeze și să sistematizeze secția de ambalare cu o linie de ambalare și etichetare, ce reduc numărul de persoane implicate în procesul de ambalare și etichetare de la opt angajați la doi și reduce timpul de lucru de trei ori. Totodată, pentru a face față provocărilor pandemiei COVID-19, USAID APM a ajutat Regina Naturii să dezvolte etichete cu o nouă imagine a produselor și să lanseze un magazin online de miere ambalată – www.reginanaturii.md.

Valoarea totală a investițiilor a fost de circa 3,5 milioane MDL, dintre care peste 1 milion MDL au fost oferiți de USAID.

De asemenea, datorită acestor investiții, mierea Regina Naturii și-a extins prezența în mai multe rețele de magazine din țară, în România și urmează să fie comercializată în mai multe state din UE.

”Până în prezent circa  97 la sută din mierea produsă de noi era exportată en-gros (în butoaie de inox de 300 kg la un preț mai mic, care ulterior era ambalată și comercializată  de către procesatori mari de miere din UE  Noi însă vrem să oferim mierea direct ambalată de noi, care poate fi identificată după gustul excepțional și cu o imagine memorabilă. Ne dorim ca să oferim și consumatorilor din Moldova produse calitative și diverse similar celor pe care le oferim consumatorilor europeni”, a spus Nicanor Negru, directorul companiei „Regina Naturii.”

Compania colaborează cu circa 1000 de apicultori din toată țară. Pentru a menține calitatea și inofensivitatea mierii, produsul este testat produs este testat atât în laboratoarele din Republica Moldova, cât și din Germania, doar după această etapă mierea este omogenizată și ambalată pentru comercializare.

În anul 2020, mai multe tipuri de miere Regina Naturii au fost premiate cu medalii de aur, argint și bronz pentru calitate și ambalaj în cadrul Expoziției Internaționale London Honey Awards.

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII