Trucuri pentru achiziționarea biletelor ieftine de avion. La ce trebuie să fiți foarte atenţi atunci când alegeți ziua

27 Nov. 2022, 19:45
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
27 Nov. 2022, 19:45 // Actual //  Lupu Eduard

Ofertele de Black Friday nu se limitează doar la electronice și mobilier. Companiile aeriene reduc, de asemenea, biletele cu 25% sau mai mult pentru a atrage consumatorii, după ridicarea restricțiilor COVID pe tot globul.

Experții în călătorii au câteva sfaturi pentru a obține cel mai bun preț la biletele de avion. Pentru a obține cea mai bună ofertă pentru călătorii trebuie să fiți flexibil. Toți experții sunt de acord că flexibilitatea este cheia pentru a obține cea mai mare reducere la zborul dorit de dumneavoastră.

Ce înseamnă să fii flexibil atunci când doreşti să călătorești cu avionul

Luke Xavier, fondatorul USA Rover, observă: „Cu cât ești mai flexibil, cu atât este mai probabil să găsești un zbor mai ieftin. Dacă aveți flexibilitatea de a călători în orele de vârf, cum ar fi la mijlocul săptămânii sau noaptea târziu, veți găsi adesea oferte mai bune”.

De asemenea, Xavier recomandă să verificați mai multe site-uri de călătorie pentru a determina care are cele mai bune oferte.

El afirmă: „Unele site-uri sunt specializate în găsirea de oferte pentru anumite companii aeriene sau către anumite destinații. Verificând o varietate de site-uri, veți fi sigur că veți găsi cea mai bună ofertă posibilă”. Site-urile sale de acces pe care să le folosească pentru ofertele de zboruri sunt Skyscanner, Kayak, Momondo și Expedia.

Acceptați să primiți alerte de zbor

Maria Hill, expert în călătorii și blogger la PreDame.com, sugerează celor interesați să folosească alertele de zbor pentru a obține cea mai bună ofertă.

Maria spune: „Dacă sunteți în căutarea unei oferte grozave la biletul de avion, asigurați-vă că vă înscrieți pentru alerte de zbor. În acest fel, veți fi anunțat de îndată ce prețurile scad pentru ruta dorită. Apoi poți rezerva înainte ca oferta să dispară”.

Alegeți plecări dimineața devreme sau seara târziu

Jon Callahan, expert în călătorii și autor pe Călătorie Junket, spune că poţi face economii substanțiale alegând o plecare anticipată sau târzie. El afirmă: „Rezervarea unui zbor care pleacă după-amiaza vă va costa bani în plus. După-amiezile sunt de obicei ore de vârf în industria turismului. Cerul este adesea mai aglomerat în timpul după-amiezii și, ca urmare, întârzierile sunt cele mai frecvente în această perioadă. Așa că veți plăti mai multe taxe decât dacă plecați devreme sau târziu”.

Jon mai spune că cei care speră să facă economii mari ar trebui să rezerve mai devreme. Nu doar cu mult timp în avans, ci să rezervați dimineața. El afirmă: „Din experiența mea, majoritatea companiilor aeriene eliberează de obicei un număr limitat de locuri ieftine dimineața devreme. Aceasta înseamnă că, cu cât faceți alegeri mai devreme, cu atât sunt mai mari șansele de a obține o ofertă mai bună. Când rezervați târziu, probabil că veți găsi doar locurile scumpe rămase”, scrie finance.yahoo.com.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău