Ce flori sunt comandate cel mai mult de 8 Martie? Glovo are răspunsul!

07 Mart. 2025, 13:16
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
07 Mart. 2025, 13:16 // Actual //  bani.md

Ziua de 8 Martie este cel mai așteptat moment al anului pentru iubitorii de flori, iar datele Glovo confirmă tendințele acestui sezon. Lalelele domină preferințele utilizatorilor, fiind cele mai comandate flori, fie că apar în buchete colorate sau monocrome, fie ca o alegere singulară. Acestea sunt urmate de trandafiri, simbol al eleganței.

Nu doar de 8 Martie, ci pe tot parcursul anului, lalelele și trandafirii sunt cele mai apreciate flori comandate prin Glovo. Lalelele se mențin pe primul loc datorită versatilității și frumuseții lor atemporale, în timp ce trandafirii rămân o alegere clasică pentru momentele speciale. Indiferent de ocazie, fie aniversări, surprize romantice sau gesturi spontane, aceste flori reușesc să aducă bucurie celor care le primesc.

O tendință interesantă observată de 8 Martie este creșterea comenzilor în prima parte a zilei, 50% dintre buchete fiind livrate dimineața, semn că surprizele florale sunt planificate din timp. În plus, generozitatea celor care comandă flori nu cunoaște limite: cea mai mare comandă de anul acesta prin Glovo a fost un impresionant buchet de 51 de trandafiri, livrat la Chișinău.

Glovo rămâne partenerul ideal pentru cei care doresc să transmită emoții prin flori, oferind livrări rapide și sigure ale comenzilor preluate de la partenerii săi: florăriile – Yes Flowers, Sentiment, Cioco Terra, Box Flowers, Florar.md, Mia Flori, OkFlora, FlorArt și Moon Flowers.

Cu doar câteva click-uri, utilizatorii pot comanda prin Glovo nu doar flori, ci și surprize, precum produse cosmetice de la Viorica Cosmetic sau deserturi de la una dintre cofetăriile partenere Glovo, cum ar fi Dulcinella, True Dessert, Simplu, Bio Coconf, Stenati, Rondondon, Keks Bakery, Leonidas și altele.

Prin Glovo aveți ocazia să alegeți dintr-o selecție variată de buchete și aranjamente florale și să le faceți surprize celor dragi, celebrând frumusețea și eleganța zilei de 8 Martie.

În ajunul Zilei Internaționale a Femeii, Glovo Moldova a adus un plus de bucurie pe străzile orașului, oferind flori femeilor și dăruind emoții și zâmbete. Acest gest simbolic reflectă misiunea Glovo de a face fiecare moment special. Pe paginile de socializare Glovo va fi postat un video care surprinde reacțiile celor care au primit aceste surprize florale, aducând în prim-plan magia unui gest simplu, dar plin de semnificație.

Despre Glovo: Glovo este o aplicație de tip multi-categorie inovatoare care conectează utilizatorii cu afaceri și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Viziunea Glovo este de a construi cel mai mare marketplace online pentru a oferi tuturor acces la orice în orașul lor în câteva minute. Fondată în 2015 în Barcelona, compania operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Realitatea Live

01 Dec. 2025, 18:39
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
01 Dec. 2025, 18:39 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Ministrul Economiei, Eugeniu Osmochescu, a respins ideea introducerii unei cote obligatorii de 50% pentru produsele autohtone pe rafturile magazinelor, declarând la Radio Moldova că o astfel de măsură ar încălca atât regulile economiei de piață, cât și normele internaționale.

Potrivit ministrului, impunerea unei limite minime pentru marfa produsă în Republica Moldova nu ar fi compatibilă cu angajamentele comerciale ale țării și ar contraveni celor mai bune practici europene.

„Nu este corect, nu este o regulă a unei economii de piață, nu este corect conform reglementărilor internaționale și celor mai bune practici. Limitarea nu este posibilă din punct de vedere juridic”, a subliniat Osmochescu.

În locul unei cotări obligatorii, ministrul propune soluții alternative pentru susținerea producătorilor locali: programe de marketing, etichetare clară și campanii care evidențiază produsele fabricate în Republica Moldova direct pe rafturile magazinelor.

„Putem avea programe de marketing în rafturi, unde sunt identificate produsele din Republica Moldova și sunt promovate cu sprijinul statului. Putem stimula consumul local, dar nu putem impune cote obligatorii”, a declarat ministrul.

În 2021, toate magazinele din Republica Moldova erau obligate să aibă pe rafturi cel puţin 50 de produse agroalimentare autohtone, însă ulterior prevederea a fost abrogată.

 

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII