Motive pentru a investi în magazinele fizice de lux, cu toate că comerțul electronic a crescut

07 Iul. 2021, 10:24
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
07 Iul. 2021, 10:24 // Au Bani //  MD Bani

Cu toate că din cauza pandemiei, comerțul electronic a crescut, există semne clare că luxul tradițional se întoarce. Acest lucru nu este deloc surprinzător dacă ne gândim la modul în care magazinele de cărămidă și mortar de lux câștigă încredere.

În realitatea noastră post-pandemică, când majoritatea cumpărătorilor tânjesc după interacțiunea socială, capacitatea de a comunica cu un reprezentant de vânzări și de a vedea / simți / atinge produsele au devenit componente esențiale ale experienței de lux. Magazinele de lux știu că pot menține impulsul numai dacă își adaptează amprenta fizică la cerințele actuale ale clienților și condițiile pieței.

Iată câteva motive pentru care merită să investești în magazinele fizice de lux:

1. Experiențele puternice din magazin devin noul normal

Pe măsură ce călătoria consumatorilor continuă să evolueze, experiențele tradiționale de cumpărături ar putea transforma spațiile comerciale în destinații experiențiale.

Să luăm, de exemplu, mall-ul K11 din Shanghai – un spațiu comercial care este renumit pentru introducerea unui concept muzeal-retail. K11 este „un loc de joacă pentru artă, unde cultura, divertismentul, cumpărăturile și viața se învârt în jurul artei”, potrivit site-ului său web.

Spațiul de vânzare cu amănuntul din Shanghai a revizuit funcția mall-urilor decolorate și, prin aceasta, a lansat un spațiu cu utilizare mixtă care construiește comunitate și conduce traficul în magazin. Este un concept care este mai captivant, deoarece apelează la toate cele cinci simțuri.

În lucrarea din 2017 „Indiciile multisenzoriale în interacțiune și congruență într-un context de magazin cu amănuntul: Emoțiile consumatorilor și comportamentele de cumpărare”, Miralem Helmefalk explică „faptul că indiciile multisenzoriale în interacțiunea într-o atmosferă de magazin cu amănuntul au un impact mai mare asupra emoțiilor consumatorilor.

Cu alte cuvinte, clienții nu vor primi aceeași stimulare senzorială online, deoarece nu pot atinge, mirosi sau gusta produsul dorit.

2. Atingerea

După experința de anul trecut, clienții devin disperați să se conecteze. Dar interacțiunile digitale sunt mai puțin umane și mai impersonale.

Astăzi, chiar și experiența de service pentru clienți implică interacțiunea cu chatbots și tehnologia AI. Ca atare, ne lipsesc conexiunile și atingerea umană, personală, obligându-i pe consumatori să urmărească experiențele mai personalizate și naturale care provin de la manipulatorii umani.

Giganți ai comerțului electronic precum Alibaba și Amazon au înțeles importanța interacțiunii umane și au deschis magazine fizice care oferă experiențe autentice, captivante.

Amazon și-a deschis primul magazin cu personal în campusul Universității Purdue, descris ca „un loc în care studenții pot prelua comenzi pentru orice, de la computere la macaroane și brânză, precum și să primească și să livreze manualele închiriate și alte echipamente școlare”, potrivit unui articol publicat în Knowledge @ Wharton.

Punctele unice de vânzare ale magazinului Amazon sunt că oferă familiaritate și confort clienților. Și în mediul nostru în schimbare rapidă, clienții doresc această consistență.

Pe de altă parte, viziunea „noului comerț cu amănuntul” Alibaba a integrat pe deplin experiențele magazinului în comerțul cu amănuntul omnichannel. Achiziția recentă de acțiuni la unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri și supermarketuri din China, Sun Art, oferind Alibaba o participație majoritară (72%) în companie, arată că gigantul de comerț electronic al lui Jack Ma urmărește o îmbrățișare mai largă a spațiului fizic .

3. Retailerii pot oferi opțiuni de îndeplinire

În timpul pandemiei, când consumatorii cereau opțiuni de contact mai redus, comercianții cu amănuntul au început să ofere opțiuni de preluare la bord și cumpărare online / opțiuni de preluare în magazin. Este puțin probabil ca aceste opțiuni să dispară odată ce revenim la normal, deoarece clienții apreciază confortul și comoditatea pe care le oferă.

În plus, comercianții cu amănuntul știu că aceste opțiuni sporesc traficul și vânzările cu amănuntul și sunt mult mai accesibile, mai eficiente și mai rapide decât transportul tradițional.

4. Fiecare punct de contact fizic îi ajută pe clienți să experimenteze marca

Setarea vitrinei și a showroom-ului îi ajută pe clienți să vizualizeze mai bine produsele.

IKEA face o treabă minunată creând experiențe de cumpărături captivante, influențând comportamentul clienților prin îmbunătățirea interacțiunilor la fiecare punct de contact al mărcii. Conglomeratul suedez de mobilier gata de asamblat își integrează pe deplin produsele în spații care arată ca apartamentele și casele noastre, ajutând cumpărătorul să vadă și să simtă produsele într-un cadru natural. Între timp, aplicația IKEA Place folosește tehnologia AR pentru a reproduce senzația de căldură și de acasă în spațiul digital.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală