Compania IT americană Algolia a ajuns acum să valoreze 2,25 miliarde de dolari, astfel devenind „unicorn”.
Valoarea de 2,25 miliarde de dolari a fost atinsă în urma unei runde de investiții de 150 de milioane de dolari.
Finanțarea este condusă de fondul de investiții Lone Pine Capital, cu participarea Fidelity Management & Research Company LLC, Steadfast Capital Ventures, Glynn Capital, Twilio. La investiția de serie D au mai participat și investitori mai vechi ai Algolia, inclusiv fondul de investiții Accel și Salesforce Ventures, brațul investițional al marelui prductător de software pentru managementul relației cu clienții (CRM).
Astfel, valoarea firmei crește de aproape 4 ori față de nivelul la care fusese evaluată la precedenta rundă de finanțare, de serie C.
În cei 9 ani de existență, Algolia ajunge la investiții de 315 milioane de dolari, în total.
Algolia a fost fondată în anul 2012 de doi antreprenori francezi: Nicolas Dessaigne și Julien Lemoine. Cu sediul central la San Francisco, compania oferă servicii specializate de search-as-a-service – motor de căutare pentru site-urile companiilor.