Rihanna este oficial MILIARDARĂ! Ce i-a adus mai mulți bani: muzica sau cosmetica?

06 Sept. 2021, 17:08
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
06 Sept. 2021, 17:08 // Au Bani //  MD Bani

Rihanna este considerată acum cea mai bogată femeie muziciană din lume și a douadupă Oprah Winfrey ca cea mai bogată femeie de divertisment. Averea ei se estimează acum la 1,7 miliarde de dolari.

Potrivit Forbes, cea mai mare parte a averii (estimată la 1,4 miliarde de dolari) provine din valoarea Fenty Beauty, din care Forbes poate confirma acum că deține 50%. O mare parte din rest vine de la compania ei de lenjerie, Savage x Fenty, în valoare de aproximativ 270 de milioane de dolari, și câștigurile din cariera sa de muzician și actriță de top.

Rihanna este considerată a fi cel mai de succes antreprenor care își valorifică prezența pe rețelele de socializare pentru a construi un brand în domeniul frumuseții.

Fenty Beauty, care este o întreprindere comună de 50-50 cu conglomeratul francez de produse de lux LVMH (condus de Bernard Arnault, unul dintre cei mai bogați oameni din lume), a fost lansat în 2017 cu scopul incluziunii. Produsele sale vin într-o gamă variată de culori – fondul de ten este oferit în 50 de nuanțe, inclusiv nuanțe mai întunecate mai greu de găsit pentru femeile de culoare – și sunt modelate în publicitatea sa de un grup de oameni la fel de divers.

Disponibile online și la magazinele Sephora, care sunt deținute și de LVMH, produsele au avut un succes instantaneu. Până în 2018, primul său an calendaristic complet, linia a adus venituri anuale de peste 550 de milioane de dolari, potrivit LVMH, învingând alte mărci fondate de celebrități, cum ar fi Kylie Jenner’s Kylie Cosmetics, KKW Beauty de Kim Kardashian West și Jessica Alba’s Honest Co.

Fenty Beauty valorează 2,8 miliarde de dolari, estimează Forbes. Și toate semnele indică faptul că compania continuă să crească.

Fenty Beauty nu este singura marcă de miliarde de dolari a Rihannei. În februarie, linia ei de lenjerie Savage x Fenty a strâns 115 milioane de dolari în finanțare la o evaluare de 1 miliard de dolari. Compania, care a fost lansată în 2018 ca o societate mixtă cu TechStyle Fashion Group, îi numără ca acționari pe investitorii de tip blue-chip precum Marcy Venture Partners de la Jay-Z și firma de capital privat L. Catterton (la care Bernard Arnault este investitor). Rihanna menține o participație de 30%, estimează Forbes.

 

Realitatea Live

04 Iul. 2025, 18:52
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
04 Iul. 2025, 18:52 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Sezonul 2025 al cireșelor aduce provocări și oportunități pentru producătorii moldoveni, în contextul unor fluctuații semnificative pe piața internațională, anunță Asociația Moldova Fruct.

Deși exporturile în volum au scăzut față de anul trecut – doar 8000 de tone față de 10.000 de tone în iunie 2024 – valoarea totală a exporturilor a crescut spectaculos, ajungând la 20 milioane de dolari, față de 13 milioane în aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea cu 51,4% a prețului mediu de export a compensat pierderile cantitative.

Situația regională a influențat direct acest salt valoric. În timp ce Italia se bucură de un sezon bogat și o cerere crescută, alte țări importante producătoare, precum Grecia și Turcia, au fost afectate sever de condițiile meteo extreme din primăvară. Inclusiv recolta din Republica Moldova a fost influențată de acești factori, cu efecte asupra volumelor disponibile pentru export.

Pe lângă valoarea crescută, o schimbare notabilă este și în structura geografică a exporturilor. Dacă în 2024 84% din cireșe mergeau spre țările CSI, în 2025 ponderea a scăzut la 70%. În schimb, livrările către statele din Uniunea Europeană s-au majorat de la 16% la 28%. Printre noile piețe se numără Italia, Croația, Serbia, Bosnia și Danemarca.

Piața din România s-a remarcat printr-o evoluție spectaculoasă: în iunie 2025 au fost exportate 1666 tone de cireșe moldovenești, de aproape două ori mai mult decât în aceeași lună din 2024 (842 tone), iar valoarea acestora a crescut cu 65%.

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO