Compania ZASS România, care importă şi distribuie de 30 de ani pe piaţa locală produse electrocasnice, produse de încălzire, răcire sau ventilaţie sub marca germană ZASS dar şi alte branduri, estimează o cifră de afaceri de aproximativ 32 de milioane de lei la finalul anului în curs, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent şi are planuri de extindere pe piaţa din Moldova.
Estimările pentru anul acesta sunt undeva la 32 de milioane de lei. Poate mai mult, pentru că mai avem timp până se termină anul, dar ne aşteptăm la o creştere de aproximativ 10% faţă de anul trecut. Iar anul viitor ne dorim să ne extindem şi în Moldova.“, a spus în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace, Tiberius Toader, director general al ZASS România.
În 2020, când pandemia a mutat oamenii în mediul online iar segmentul de e-commerce a înregistrat o creştere exponenţială pe piaţa din România, compania a înregistrat afaceri de 29 milioane de lei, înregistrând o creştere de aproape 50% faţă de anul 2019, când avea o cifră de afaceri de peste 19,8 mil. lei. „Contextul acestei pandemii ne-a ajutat să creştem. Dar există o explicaţie pentru acest lucru, pentru că a fost o creştere normală având în vedere măsurile impuse şi trecerea la munca în sistem remote, şcoala online. În mod clar oamenii au avut nevoie de electrocasnice noi sau mai mari“, a mai spus Tiberius Toader, care a adăugat că cele mai căutate produse au fost dozatoarele de apă.