Unul dintre cele mai scumpe divorțuri! Șeicul Dubaiului, obligat să plătească 728 de milioane de dolari fostei soții

23 Dec. 2021, 17:09
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
23 Dec. 2021, 17:09 // Au Bani //  MD Bani

Conducătorul Dubaiului, șeicul Mohammed bin Rashid al-Maktoum, a fost obligat să-i plătească fostei sale soții, prințesa Haya bint al-Hussein, peste 728 de milioane de dolari. Este una dintre cele mai mari decizii de divorț pronunțate vreodată de un tribunal britanic.

Banii vor fi folositi pentru a acoperi costurile de securitate ale Prințesei Haya pentru tot restul vieții, precum și costurile curente pentru cei doi copii ai cuplului, Al Jalila Bint Mohammed Bin Rashid Al Maktoum și Sheikh Zayed Bin Mohammed Bin Rashid Al Maktoum, cu o plată în avans de 333 dolari în următoarele trei luni.

Nu există o valoare fixă ​​a decontării totale, întrucât instanța a decis că șeicul Mohammed ar trebui să plătească costurile anuale de securitate pentru cei doi copii ai săi, în vârstă de nouă și 14 ani, pentru tot restul vieții lor sau până la emiterea unei noi hotărâri judecătorești.

În hotărârea scrisă publicată marți, judecătorul a constatat că cea mai mare amenințare cu care se confruntă prințesa Haya și copiii ei Jalila și Zayed este chiar de la „șeicul Mohammed însuși, nu surse externe”.

Afirmația a fost făcută cu referire la „campania” de intimidare a șeicului împotriva prințesei Haya, inclusiv „capacitatea lui de a folosi software-ul Pegasus, care este disponibil doar guvernelor”, pentru a o spiona pe ea și pe personalul ei.

Au fost scoase la iveală și alte detalii despre căsnicia celor doi în hotărârea scrisă, inclusiv dovezi că prințesa a plătit patru angajați de securitate cu aproximativ 6,7 milioane de lire sterline (8,8 milioane de dolari). Indivizii au cerut bani pentru a păstra tăcerea cu privire la o aventură pe care femeia a avut-o cu unul dintre ei.

Detaliile cu privire la această aventură au fost dezvăluite anterior în instanță, inclusiv acuzațiile prințesei conform cărora a primit un apel telefonic amenințător de la șeicul Mohammed, care a făcut-o să se simtă ”îngrozită”.

Decizia marchează etapa finală a unei bătălii de ani de zile dintre cei doi. Înalta instanță din Marea Britanie a stabilit că șeicul Mohammed și-a folosit „bogăția imensă, puterea politică și influența internațională” într-o încercare de a agresa și a o reduce la tăcere pe prințesa de 47 de ani.

O hotărâre separată pronunțată în martie 2020 a concluzionat că șeicul Mohammed a organizat anterior răpirea a două dintre fiicele sale și le-a dus cu forța în Dubai, unde le-a ținut împotriva voinței lor. Șeicul a negat în mod repetat toate acuzațiile în acest caz.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău