Turiștii moldoveni au „cotropit” pensiunile din România

05 Feb. 2022, 16:50
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
05 Feb. 2022, 16:50 // Actual //  bani.md

Sosirile înregistrate în structurile de primire turistică în anul 2021 au însumat 9.276.700 persoane, în creştere cu 46,4% faţă de anul 2020, arată datele publicate joi de Institutului Naţional de Statistică (INS) din România. Înnoptările înregistrate în structurile de primire turistică în anul 2021 au însumat 20.653.100, în creştere cu 43% faţă de cele din anul 2020.

Referitor la sosirile turiştilor străini în structurile de primire turistică, cea mai mare pondere au deţinut-o cei sosiţi din Europa (78,4% din total turişti străini), iar dintre aceştia, un procent de 76,8% provin din ţările Uniunii Europene.

Pe ţări, cele mai multe sosiri ale turiştilor străini cazaţi în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au provenit din Germania (105,7 mii persoane), Italia (73,3 mii persoane), Franţa (55,2 mii persoane), Israel (50,3 mii persoane), S.U.A. (45,5 mii persoane), Ungaria (43,2 mii persoane), Polonia (42,4 mii persoane), Regatul Unit (31,8 mii persoane), Spania (31,4 mii persoane) şi Republica Moldova (29,7 mii persoane).

Înnoptările turiştilor au înregistrat valori mai mari în: Constanţa (4.537.400), Braşov (1.965.900), Municipiul Bucureşti (1.659.000), Bihor (1.147.900), Vâlcea (1.044.500), Prahova (875,8 mii), Suceava (805,3 mii), Mureş (728,4 mii), Sibiu (724,9 mii), Cluj (712,7 mii), Caraş Severin (563,0 mii), Covasna (466,6 mii), Timiş (408,9 mii) şi Iaşi (399,7 mii).

Durata medie a şederii în luna decembrie 2021 a fost de 1 de 2,3 zile la turiştii străini.

Realitatea Live

08 Apr. 2025, 12:59
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  bani.md
08 Apr. 2025, 12:59 // Oameni şi Idei //  bani.md

Cum atragi clienți premium și îți dublezi veniturile într-o piață beauty tot mai aglomerată? Tatiana Manoli, specialistă în cosmetologie neinvazivă, ne arată că secretul stă în disciplină, strategie și adaptare. Cu o activitate independentă și venituri lunare între 600 și 1200 de euro, Tatiana are un obiectiv ambițios: să ajungă la 2500 de euro pe lună în doar un an.

Dar drumul spre succes nu e simplu. Creșterea prețurilor, schimbarea comportamentului clienților și promovarea insuficientă sunt doar câteva dintre provocările care pun la încercare chiar și profesioniștii din domeniu.

În cel mai recent episod al emisiunii „Afaceri la Microscop”, difuzată pe RLIVE TV, Tatiana dezvăluie ce înseamnă să „joci după reguli” și cum poți transforma o afacere beauty într-un brand profitabil și de încredere.

Urmărește „Afaceri la Microscop” – sâmbătă, de la ora 22:00, și în reluare duminică, la ora 15:00, doar pe RLIVE TV.