Spotify cumpără încă două companii specializate în podcast. Ce soluții vor oferi companiei

21 Feb. 2022, 14:45
 // Categoria: Slider // Autor:  MD Bani
21 Feb. 2022, 14:45 // Slider //  MD Bani

Spotify, serviciul de muzică prin streaming, a anunțat că achiziționează două mari platforme de marketing și reclame pentru podcasturi, Chartable și Podsights.

După ce a investit deja sute de milioane pentru a-și dezvolta afacerea cu podcasturi, serviciul suedez de streaming vrea acum să integreze în platforma sa tehnologiile pe care Chartable și Podsights le dețin, potrivit unui anunț publicat de Spotify.

„Potrivit eMarketer, veniturile anuale din publicitatea audio (n.r. prin intemediul platformelor audio digitale) din SUA sunt gata să crească la aproape 8 miliarde de dolari – din acestea, 2,7 miliarde de dolari doar pentru publicitatea pentru podcast – până în 2025. Credem că următorul pas pentru deblocarea acestei creșteri este demonstrarea impactului publicității audio” a  spus Spotify în anunțul său, continuând că „de aceea, astăzi suntem încântați să anunțăm achiziția a două companii de tehnologii pentru podcast, Podsights și Chartable”.

Achiziția celor două companii este prima făcută de Spotify în 2022, în zona audio, însă valoarea tranzacțiilor nu este cunoscută, scrie startupcafe.ro.

Spotify va folosi tehnologia celor două companii pentru muzică, dar și pentru podcasturi și va monitoriza reclamele dintre melodii, atât în format video și imagini, cât și pe cele audio.

Practic, Podsights și Chartable oferă soluții pe care platformele de podcasturi și alți creatori le pot utiliza cu scopul de a-și cunoaște publicul. Astfel, Podsights este un serviciu de „măsurare” a reclamelor pentru podcast, care ajută agențiile de publicitate să-și îmbunătățească produsele. Chartable este o platformă de analiză care permite editorilor să cunoască și să dezvolte publicul podcastului cu ajutorul anumitor instrumente.

Spotify vrea ca prin soluțiile celor două companii să-și crească veniturile din reclame și să ofere creatorilor de conținut instrumente de analiză a audienței.

Spotify este condusă de Daniel Ek , în vârstă de 38 de ani, care are o avere estimată la 2,9 miliarde de dolari, conform Forbes.com. În 2006, când avea 23 de ani, el a fondat compania Spotify alături de Martin Lorentzom, un om de afaceri suedez.

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău