Ce propune Netflix pentru 2021? Vor fi lansate sau produse aproape 30 de producții franțuzești

01 Apr. 2021, 06:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
01 Apr. 2021, 06:00 // Au Bani //  MD Bani

Netflix, gigantul american din industria de streaming video pe bază de abonament, a decis să își consolideze divizia de creație de la Paris și să lanseze în 2021 aproape 30 de proiecte originale franțuzești, printre care un documentar despre cântărețul Johnny Hallyday și o producție de ficțiune despre incendiul care a devastat Catedrala Notre-Dame din Paris, informează AFP.

Reprezentanții platforme Netflix au precizat că pe parcursul anului 2021, vor fi produse sau lansate 27 de filme, seriale și documentare franțuzești.

„Abonații noștri vor să vadă, înainte de orice, povești în care ei pot să se recunoască”, a explicat Anne-Gabrielle Dauba-Pantanacce, directoare de comunicare a companiei Netflix în Franța, într-o conferință de presă.

În privința serialelor TV, platforma Netflix dorește să se concentreze în anul 2021 „pe propuneri mai unificatoare, care se adresează mai mult publicului larg”.

În program se află deja trei producții importante: „Disparu a jamais”, o adaptare în franceză a unui roman polițist scris de Harlan Coben și realizată de David Elkaim și Vincent Poymiro, scenariștii serialului „En Therapie”, în care rolurile principale vor fi jucate de Finnegan Oldfield și Nicolas Duvauchelle; „La part du feu”, care va rescrie noaptea incendiului ce a devastat Catedrala Notre-Dame din Paris; și „Johnny by Johnny”, un serial documentar care va prezenta viața și cariera cântărețului Johnny Hallyday, scrie AGERPRES.

În ceea ce privește producțiile cinematografice, Netflix mizează în special pe filme de acțiune și comedii pentru marele public, cu trei noi filme produse, care sunt prevăzute pentru 2022.

Două dintre ele sunt continuări ale unor pelicule cu mare succes la public, care vor aduce profituri platformei americane: a doua parte dintr-o franciză proprie, „Balle perdue”, de Guillaume Pierret, un fel de „Fast and Furious” a la francaise, care a totalizat peste 37 de milioane de vizionări pe platforma Netflix în prima lună după lansarea sa de anul trecut, precum și o continuare a filmului „De l’autre cote du periph” (2012), în care Laurent Laffite și Omar Sy își vor relua rolurile interpretate în pelicula inițială.

Netflix va propune, de asemenea, „A tombeau ouvert”, un remake al unui thriller coreean din 2014, „A Hard Day”, avându-i în distribuție pe Franck Gastambide (cunoscut din producții precum „Taxi 5”, „Les Kaira”, serialul „Valide”) și Simon Abkarian.

Acestor filme li se adaugă proiecte care au fost deja anunțate: o comedie de Danny Boon despre lockdown („8, Rue de l’Humanite”) și un film de acțiune cu Jean-Claude Van Damme, „Le dernier mercenaire”.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:42
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:42 // Actual //  bani.md

Pentru al patrulea an consecutiv, în luna noiembrie, Platforma pentru Promovarea și Dezvoltarea Filantropiei a desfăşurat campania „Săptămâna Naţională a Bunătăţii”. Ghidaţi de sloganul „Bunătatea începe cu tine”, în perioada 11-17 noiembrie, ONG-urile membre ale Platformei au lansat apeluri către autorităţile locale, instituțiile publice, ONG-uri, agenţi economici și cetățeni pentru a se implica activ în acţiuni filantropice și comunitare.

Astfel, timp de 7 zile, faptele bune au cutreierat Moldova în lung şi în lat. Peste 3000 de persoane de toate vârstele au promovat filantropia şi au îndemnat oamenii să facă parte din această campanie naţională, care răspândeşte bunătate.

Au fost desfăşurate acţiuni menite să îmbunătăţească viaţa oamenilor, a mediului, a animalelor şi a comunităţilor în care locuiesc. Bătrânii au fost ajutaţi cu munca prin gospodărie, au primit prânzuri calde sau coşuri cu fructe, împărţite de elevi. Unii participanţi şi-au suflecat mânecile şi au salubrizat locurile publice împânzite de gunoaie, alţii au platat copaci și flori.

Activiştii bunătăţii au demarat multiple colectări de fonduri, haine, rechizite şi obiecte uzate, pentru ajutorarea familiilor aflate în dificultate şi a persoanelor social-vulnerabile din comunitate. O altă campanie de colectare de fonduri a fost organizată pentru copiii infectaţi cu tuberculoză, internaţi la Spitalul Clinic de Ftiziopneumologie.

În cadrul Săptămânii Naţionale a Bunătăţii au fost colectaţi nu doar bani şi haine, dar şi cărţi, pentru a promova cititul în familie şi a creşte generaţii de copii educate şi sănătoase, indiferent de statutul social al familiilor din care provin aceştia.

Faptele bune nu au ocolit nici animalele. Au fost colectate fonduri pentru hrana şi adăpostul acestora, iar câţiva voluntari au construit cuşti şi au hrănit patrupezii fără stăpân, aflaţi pe teritoriul unei Universităţi din Chişinău.

Pentru a promova cultura filantropică şi voluntariatul au fost desfăşurate o serie de lecții publice și concursuri, au fost organizate sesiuni de discuţii pentru a formula recomandări de îmbunătățire a cadrui legal pentru stimularea implicării filantropice, la care au participat deputați, reprezentanți ai instituțiilor publice relevante, ONG-uri și agenți economici.

Campania „Săptămâna națională a bunătății” a fost desfășurată de Platforma pentru Promovarea şi Dezvoltarea Filantropiei cu sprijinul poporului american prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală