SEBO – Top Brand al 3-lea an consecutiv

06 Apr. 2022, 09:00
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
06 Apr. 2022, 09:00 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Recent a avut loc evenimentul Gala Top Branduri 2021, organizat de revista Vip Magazin.

Cele mai notorii companii din Republica Moldova s-au adunat, pentru a afla care sunt brandurile, ce au reușit să cucerească recunoștința publicului.

La categoria „finanțe”, deja pentru al 3-lea an la rând, învingătoarea titlului de Top Brand al anului este compania de microfinanțare SEBO, în frunte cu fondatorul Sergiu Sobuleac.

Cu multă multă muncă, răbdare și cutezanță în anul 2021 SEBO a reușit să ne uimească cu reușite de care nu am mai văzut.

Compania a lansat un nou produs – Revolving Credit Line, linie de credit de 55 000 lei pe o perioadă de 48 luni, creată în conformitate cu nevoile clienților. Revolving Credit Line este un produs unic, care întrunește cele mai bune condiții pentru consumatori – dobândă joasă și fără comisioane adăugătoare, comparativ cu creditele oferite de competitorii de pe piață. Totodată, și alte produse ale companie au fost adaptate către necesitățile clienților, dobânda acestora fiind micșorată.

A elaborat un program de loialitate pentru toți clienții repetați, cu reduceri de până la 50%.

Și, totodată, a reușit să ajungă la o nouă sumă de credite emise – 970 000 000 lei.

„Anul 2021 a fost un an foarte promițător. Un an în care ne-am schimbat în totalitate viziunea asupra produselor, strategiei și campaniilor. Cursul pandemiei ne-a pus în față multe provocări. Cu toate acestea am reușit să ne focusăm pe lucruri cu adevărat importante pentru business. Datorită acestor schimbări am reușit să atingem câteva recorduri. Luna decembrie a fost cea mai bună, din acest punct de vedere, în care an reușit să acordăm cea mai mare sumă de până acum. Acest lucru ne confirmă că am ales direcția corectă. Însă acest succes nu ar fi fost posibil fără o echipă bună, care stă în spatele la sute de procese, o echipă de profesioniști dedicați.” afirmă fondatorul.

SEBO este o Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova specializată pe credite negarantate pe termen scurt.

Lansată în anul 2017, compania a reușit într-un timp atât de scurt să ajungă în Top 3 lideri pe piața din domeniu. Grație campaniilor media extrem de creative, aceasta și-a mărit cota de piață, și-a întărit brand awarness-ul și a devenit compania de microfinanțare cu cel mai mare număr de oficii.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:42
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:42 // Actual //  bani.md

Pentru al patrulea an consecutiv, în luna noiembrie, Platforma pentru Promovarea și Dezvoltarea Filantropiei a desfăşurat campania „Săptămâna Naţională a Bunătăţii”. Ghidaţi de sloganul „Bunătatea începe cu tine”, în perioada 11-17 noiembrie, ONG-urile membre ale Platformei au lansat apeluri către autorităţile locale, instituțiile publice, ONG-uri, agenţi economici și cetățeni pentru a se implica activ în acţiuni filantropice și comunitare.

Astfel, timp de 7 zile, faptele bune au cutreierat Moldova în lung şi în lat. Peste 3000 de persoane de toate vârstele au promovat filantropia şi au îndemnat oamenii să facă parte din această campanie naţională, care răspândeşte bunătate.

Au fost desfăşurate acţiuni menite să îmbunătăţească viaţa oamenilor, a mediului, a animalelor şi a comunităţilor în care locuiesc. Bătrânii au fost ajutaţi cu munca prin gospodărie, au primit prânzuri calde sau coşuri cu fructe, împărţite de elevi. Unii participanţi şi-au suflecat mânecile şi au salubrizat locurile publice împânzite de gunoaie, alţii au platat copaci și flori.

Activiştii bunătăţii au demarat multiple colectări de fonduri, haine, rechizite şi obiecte uzate, pentru ajutorarea familiilor aflate în dificultate şi a persoanelor social-vulnerabile din comunitate. O altă campanie de colectare de fonduri a fost organizată pentru copiii infectaţi cu tuberculoză, internaţi la Spitalul Clinic de Ftiziopneumologie.

În cadrul Săptămânii Naţionale a Bunătăţii au fost colectaţi nu doar bani şi haine, dar şi cărţi, pentru a promova cititul în familie şi a creşte generaţii de copii educate şi sănătoase, indiferent de statutul social al familiilor din care provin aceştia.

Faptele bune nu au ocolit nici animalele. Au fost colectate fonduri pentru hrana şi adăpostul acestora, iar câţiva voluntari au construit cuşti şi au hrănit patrupezii fără stăpân, aflaţi pe teritoriul unei Universităţi din Chişinău.

Pentru a promova cultura filantropică şi voluntariatul au fost desfăşurate o serie de lecții publice și concursuri, au fost organizate sesiuni de discuţii pentru a formula recomandări de îmbunătățire a cadrui legal pentru stimularea implicării filantropice, la care au participat deputați, reprezentanți ai instituțiilor publice relevante, ONG-uri și agenți economici.

Campania „Săptămâna națională a bunătății” a fost desfășurată de Platforma pentru Promovarea şi Dezvoltarea Filantropiei cu sprijinul poporului american prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală