Deficitul de ulei de gătit afectează mai multe țări europene printre care și Germania. În acest context, un pub din München testează o idee neobișnuită pentru a-și asigura stocul de ulei de floarea soarelui.
Proprietarul pubului Giesinger Brewery oferă o bere gratuită în schimbul unei sticle de un litru de ulei de gătit (floarea soarelui sau rapiță). Astfel, își asigură stocurile de ulei și prin urmare își salvează afacerea.
Vorbind cu Reuters, managerul de pub Erik Hoffmann și-a explicat inițiativa:
„Este foarte dificil să obții ulei Dacă ai nevoie de 30 de litri pe săptămână și iei în schimb doar 15, la un moment dat nu vei mai putea prăji un șnitel. Acesta este motivul pentru care trebuie să fim inventivi.”
Managerul explică că au fost aduse deja peste 400 de litri de ulei de gătit în schimbul a 400 de beri. O mișcare de marketing foarte inteligentă care i-a oferit o bună vizibilitate în mass-media care îi permite să rămână activă în ciuda raționalizării. În vremuri de criză, trebuie să știi să fii creativ!