(VIDEO) Un pub din Germania oferă o sticlă de bere în schimbul unui litru de ulei de gătit

05 Aug. 2022, 13:26
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
05 Aug. 2022, 13:26 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Deficitul de ulei de gătit afectează mai multe țări europene printre care și Germania. În acest context, un pub din München testează o idee neobișnuită pentru a-și asigura stocul de ulei de floarea soarelui.

Proprietarul pubului Giesinger Brewery oferă o bere gratuită în schimbul unei sticle de un litru de ulei de gătit (floarea soarelui sau rapiță). Astfel, își asigură stocurile de ulei și prin urmare își salvează afacerea.

Vorbind cu Reuters, managerul de pub Erik Hoffmann și-a explicat inițiativa:

„Este foarte dificil să obții ulei Dacă ai nevoie de 30 de litri pe săptămână și iei în schimb doar 15, la un moment dat nu vei mai putea prăji un șnitel. Acesta este motivul pentru care trebuie să fim inventivi.”

Managerul explică că au fost aduse deja peste 400 de litri de ulei de gătit în schimbul a 400 de beri. O mișcare de marketing foarte inteligentă care i-a oferit o bună vizibilitate în mass-media care îi permite să rămână activă în ciuda raționalizării. În vremuri de criză, trebuie să știi să fii creativ!

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău