Se caută ciubote, chiloți și șosete pemtru „băieții” ruși trimiși să lupte în Ucraina

28 Sept. 2022, 11:54
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
28 Sept. 2022, 11:54 // Actual //  Lupu Eduard

Pe mai multe canale de Telegram au fost create grupuri și chat-uri speciale destinate strângerii de bani sau de lucruri, precum haine groase, veste, căști sau produse de igienă, pentru militarii ruși care sunt trimiși să lupte în Ucraina, arată o analiză Hotnews.

Potrivit sursei citate, campaniile de strângere de bunuri și fonduri nu sunt asumate de armată sau de vreo instituție publică din Federație Rusă, ci aparțin unor conturi asociate cu persoane private sau ONG-uri.
„Prieteni, urgent trebuie să asigurăm cinci luptători cu încălțămintea normală. Mâine dimineață mergem o fugă prin magazine. Trebuie cinci perechi. Prețul unei perechi este de aproximativ 5500 (nr.- ruble, aproximativ 470 lei). În aceste condiții acestea se rup peste o săptămână. Haideți să ajutăm băieții”, este unul dintre mesaje, fiind indicate și datele conturilor bancare unde pot fi transferați bani.

„Bună ziua, mulțumesc mult, am adunat bani pentru încălțăminte, dar băieții au nevoie de multe alte. În total sunt 65. Astfel, dacă vreți puteți să cumpărați altceva și să transmiteți mâine dimineață, până la ora 09.00, în Nijnii Novgorod, ulterior ei vor pleca. Așa înțeleg că este nevoie de covorașe (devine tot mai frig să doarmă pe pământ)”, este un alt mesaj prezentat de Hotnews.

Potrivit sursei citate, în multe anunțuri este descrisă lista de produse de igienă, medicamente, dar și butelii de gaz și alte obiecte de uz casnic de care armata rusă nu dispune și din nou este cerut ajutorul oamenilor obișnuiți. Sunt solicitate chiar și o uniformă militară nouă, căști și plase de camuflaj:

“O nouă solicitare! Haine calde (chiloți, șosete, lenjerie de corp, prosoape, cearșafuri) Igiena (șampon, periuțe de dinți și pastă de dinți, lame de ras, cremă pentru și după ras, hârtie igienică, șervețele umede)

Produse alimentare (conserve de carne și pește, tăiței, dulciuri, ciocolate, ceai și cafea)
Medicamente (soluție dezinfectantă, medicamente anti-arsuri, antivirale, etc, vitamine)

Lucruri pentru locuirea în câmpuri (sobe pe lemne/electrice, fierbător 20-25 litri, generatori, materiale pentru izolare termică, lopeți, ferăstraie, plite electrice+butelii de gaz, topoare, ciocane, șurubelnițe, cuie, șuruburi autofiletante, plăci și bare
Echipare (uniforma, căști, teplovizore, tabplete, laterne, baterii, plase de camuflaj)”

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău