Compania occidentală care anunță o investiție de 43 de milioane de dolari în Ucraina, în plin război

13 Dec. 2022, 05:15
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
13 Dec. 2022, 05:15 // Actual //  Lupu Eduard

Grupul elveţian Nestle a anunţat luni, 12 decembrie, că va investi 40 de milioane de franci elveţieni (42,88 milioane de dolari) într-o nouă facilitate de producţie în vestul Ucrainei, transmite Reuters.

Nestle este una dintre puţinele companii internaţionale care anunţă noi investiţii în Ucraina, de când Rusia a invadat ţara, în februarie 2022.

”Aceasta este o decizie importantă pentru Nestlé, luată într-un moment foarte dificil pentru ţară. Obiectivul îl reprezintă crearea unui hub alimentar şi culinar, asigurarea de locuri de muncă şi aprovizionarea clienţilor din Ucraina şi din întreaga Europă cu produse de înaltă calitate”, a afirmat Alessandro Zanelli, director general Nestlé pentru sud-estul Europei.

Invazia Rusiei a afectat semnificativ economia Ucrainei, care ar urma să înregistreze anul acesta un declin de 35%, conform previziunilor FMI.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește-ne pe TELEGRAM!

Nestle, care are deja aproximativ 5.800 de angajaţi în Ucraina, intenţionează să angajeze încă 1.500 de persoane la noua facilitate din oraşul Smolyhiv, în regiunea Volyn.

Nestle, care are deja aproximativ 5.800 de angajaţi în Ucraina, intenţionează să angajeze încă 1.500 de persoane la noua facilitate din oraşul Smolyhiv, în regiunea Volyn.

Nou unitate, care va aproviziona atât Ucraina, cât şi Europa, va produce sosuri reci, condimente, supe şi mâncare instant.

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău