Miliardarii internetului Elon Musk şi Mark Zuckerberg se iau la bătaie după ce s-au ameninţat reciproc pe Twitter

22 Iun. 2023, 16:02
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
22 Iun. 2023, 16:02 // Actual //  Lupu Eduard

Doi dintre cei mai cunoscuţi miliardari din lumea tehnologiei – Elon Musk şi Mark Zuckerberg – au fost de acord să se lupte unul cu celălalt într-o cuşcă.

Musk a postat un mesaj pe platforma sa de socializare Twitter că este „gata pentru o luptă în cuşcă cu Zuckerberg”.

Zuckerberg, şeful companiei Meta, care deţine Facebook şi Instagram, a postat apoi o captură de ecran a tweet-ului lui Musk cu textul „trimite-mi locaţia”.

Musk i-a răspuns apoi lui Zuckerberg cu: „Vegas Octagon”.

Octagonul este salteaua de competiţie şi zona împrejmuită cu gard folosită pentru meciurile Ultimate Fighting Championship (UFC). UFC are sediul în Las Vegas, Nevada.

Musk, care împlineşte 52 de ani mai târziu în această lună, a scris şi pe Twitter: „Am o mişcare grozavă pe care o numesc „The Walrus”, unde pur şi simplu stau pe deasupra adversarului meu şi nu fac nimic.”

A mai scris şi: „Aproape niciodată nu fac exerciţii fizice”.

Zuckerberg, în vârstă de 39 de ani, s-a antrenat deja în arte marţiale mixte (MMA) şi a câştigat recent turnee de jiu-jitsu.

Schimburile au devenit virale cu utilizatorii de social media care dezbat cine ar câştiga lupta, în timp ce alţii au postat meme-uri, inclusiv postere false care anunţă lupta, transmite BBC.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău