Fața nevăzută a șefilor. Olga Butnaru, LE BURO: „Sunt Director și asta înseamnă… Mama a 10 copii, cu cerințe”

27 Mai 2021, 14:32
 // Categoria: Interviu // Autor:  MD Bani
27 Mai 2021, 14:32 // Interviu //  MD Bani

Olga Butnaru, director LE BURO, a ajuns în funcția de director a LE BURO după o scoala puternică în familia ARIDON, școală care a durat cinci ani. A primit cele mai de preț lecții alături de tatăl ei, Mircea Butnaru, director compania ARIDON.

„Imediat ce m-am întors din Marea Britanie, după zece ani de studii, m-am încadrat în compania tatălui, în funcția asistent director sau, mai oficial, vice director. Această încadrare avea drept scop pregătirea mea pentru ca ulterior să preiau afacerea.

Respectiv, intenția a fost ca timp de câțiva ani sa fiu „umbra” lui, pentru a învăța toate subtilitățile afacerii.”

De fapt, când era mică, Olga Butnaru visa să devină director ARIDON, dar pe parcurs…

„Vasul și-a schimbat direcția. Pescarul m-a învățat sa pescuiesc si am vrut să mă pun la încercare.”

Cum reușesc să fiu un coechipier

Sunt genul de leader care tratează toți membrii drept colegi. Mereu mă consult cu echipa la luarea oricărei decizii. Regulat facem adunări unde discutăm toate întrebarile zilei/săptămânii/lunii, atât interne, cât și externe. Pun mare accent pe cofortul fizic și moral al echipei în oficiu, acesta fiind o a doua casă pentru ei. Încerc să-i fac să simtă asta.

Cel mai des merg pe mâna/părerea/decizia lor, indiferent de rezultat: se ajunge sau la succes, sau la o lecție învățată. Într-un final – oricum e succes.

Presiunilor apărute le fac față…

….împreuna cu echipa. Discutam orice subiect, ascult fiece parere, cum crede fiecare că este corect, ce ar face ei în locul meu dacă este vorba despre ei însuși. Fac un rezumat, o concluzie, după care iau o decizie.

Deciziile privind majorările de salariu le iau…

Împreună cu șeful de echipă, cer argumente pro și contra. Comparăm și piața, obligatoriu. Mă strădui anual sa fac majorări.

Aleg oamenii după principiul…

Dorință de lucru, dedicație + loialitate.

Echipa o motivez prin

creare de atmosferă, respectul față de fiecare în parte, grija personală.

Organizarea, planificarea reprezintă succesul în orice afacere

Controlul este necesar, regulat, dar cu respect.

Sunt Director și asta înseamnă…

Să fii Mama a 10 copii, cu cerințe, dar grijulie.

Aș mai fi vrut să… sa fac studii, să învăț mai mult

… și să vă prezint echipa mea.

„Sunt cateva poze cu echipa care s-a schimbat pe parcursul a 5 ani, dar fiecare mi-a lăsat amintiri calde și frumoase.”

În special, aș vrea sa accentuez trei poze, în care sunt 3 oameni foarte speciali a companiei. 

Radion Cicic

A fost primul care pășit odată cu mine pragul biroului, pe data de 5 august 2015. Tot el a creat brandul LE BURO și bazele acestei companii are mult suflet și o particică din inima lui, care mereu o voi ține minte.

Sveta Sarjan

A fost și este alături de mine și astăzi. Mâna mea dreaptă, des fiind luată drept sora mea, mă simte și ințelege ca nimeni altul. Susținerea și loialitatea este este fără preț, ea este simbolul dedicației și loialității.

Maxim Gore

Actualul art director și, practic, partenerul meu în porocesul de decision making. Cu el mă consult pe orice aspect al afacerii.

Astăzi el este rațiunea companiei, eu am devenit mai moale de când compania a ieșit din statul de startup și des apelez la el pentru acel umăr puternic.

Stiu că gândește cu minte de afacerist și mai des mă conduc de părerea lui. Am încredere mare în experiența și loialiotatea lui.

 

Vrei să afli detalii despre șeful tău sau ești șef și ai multe de zis?!

Scrie-ne în adresa redacției Bani.md : contact@bani.md

Despre LE BURO

LE BURO este o agenție de creativitate fondată în anul 2015.

Până în prezent, departamentul Social Media a devenit lider pe piață, cu peste 30 de clienți lunar, în continuă creștere și dezvoltare.

Pe lângă experiență, mândria companiei reprezintă un portofoliu frumos de relații pe termen lung.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală