Prețul petrolului a crescut cu 3 dolari pe baril după începerea conflictului din Israel

09 Oct. 2023, 09:57
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
09 Oct. 2023, 09:57 // Actual //  Lupu Eduard

Prețurile petrolului au crescut, luni, cu peste 3 dolari pe baril ca urmare a confruntărilor militare dintre Israel și gruparea palestiniană Hamas care au ridicat îngrijorări cu privire la aprovizionarea cu energie.

Țițeiul Brent a crescut cu 3,10 dolari, sau 3,67%, până la 87,68 dolari pe baril, în timp ce țițeiul american West Texas Intermediate a fost cotat la 86,05 dolari pe baril, în creștere cu 3,26 dolari sau 3,94%, potrivit Reuters.

„Riscul geopolitic în creștere în Orientul Mijlociu ar trebui să susțină prețul petrolului… se poate aștepta o volatilitate mai mare”, au spus analiștii de la ANZ Bank.

Creșterea prețurilor petrolului a inversat tendința descendentă de săptămâna trecută – cea mai mare scădere săptămânală din martie – în care țițeiul Brent a scăzut cu aproximativ 11%, iar WTI s-a depreciat cu peste 8% pe fondul îngrijorărilor legate de ratele mari ale dobânzilor și de impactul acestora asupra cererii mondiale.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău