Dumitru Roman alias Beton: „Nu ştiţi voi să promovaţi soiurile noastre autohtone”. Scheci filmat într-o viţă de vie

28 Oct. 2023, 22:01
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
28 Oct. 2023, 22:01 // Actual //  Lupu Eduard

Dumitru Roman a publicat un filmuleţ în care a combinat umorul fin cu îndemnul de a consuma vinurile produse din soiuri autohtone. Scheciul îl prezintă într-o plantaţie cu viţă de vie, purtând un dialog despre consumul de vin.

„Nu ştiţi voi să preţuiţi, promovaţi, soiurile noastre autohtone. Chiar şi strămoşii noştri, străbuneii noştri făceau vin din soiurile noastre moldoveneşti. Chiar şi Ştefan cel Mare. Bine că eu m-am pregătit!”, spune actorul în materialul video şi îşi toarnă un pahar de „Rara Neagră Rose” de la Castel Mimi.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Dumitru Roman (@beton_zebrashow)

La final, eroul principal din pelicula „Carbon” şi unul dintre membrii echipei umoristice „Comedy Zebra Show” şi-a îndemnat toţi urmăritorii să aleagă vinurile din soiuri autohtone.

Precizăm că această campanie a fost lansată de Castel Mimi, care este promotorul vinurilor din soiuri autohtone. Astfel, unul dintre cei mai mari producători de vinuri din ţara noastră îşi doreşte să promoveze atât local, cât şi la nivel mondial, vinurile produse din soiuri locale struguri, precum sunt „Feteasca Albă”, „Feteasca Neagră”, „Feteasca Regală” şi „Rara Neagră”.

Campania Castel Mimi este susţinută de nume notorii din ţara noastră. Artişti, actori, sportivi s-au alăturat şi promovează îndemnul #alegsoiuriautohtone

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău