Casa de modă Louis Vuitton pune la vânzare o bijuterie fashion cu cel mai mare preț din istorie. Pharrell Williams, directorul de creație actual al brandului, este mintea creativă din spatele capodoperei numită „The Millionaire Speedy”.
Momentan, accesul la această geantă Louis Vuitton este rezervat doar pentru cei privilegiați, incluzând clienți de elită, colecționari pasionați, personalități celebre și apropiați ai casei de modă.
Noua geantă Louis Vuitton costă cât un apartament în mijlocul Londrei
Valoarea The Millionaire Speedy echivalează cu prețul unei vile de lux sau al unui apartament în inima Londrei sau Parisului, cifrându-se la minimum un milion de dolari.
Pharrell Williams afirmă că designul genții a fost inspirat de replici ieftine comercializate pe trotuare.
Geanta Millionaire Speedy se distinge de versiunile obișnuite Speedy prin utilizarea exclusivă a materialelor prețioase în procesul său de fabricație.
Cea mai scumpă geantă, făcută manual, din piele de crocodil
Confecționată din piele moale de crocodil, este acoperită în întregime cu celebrul design grafic Louis Vuitton. Mânerele și cureaua de umăr sunt ornamentate cu elemente din aur masiv, în timp ce pandantivele sunt încrustate cu diamante reale.
Se pare că celebra geantă Millionaire Speedy este gata să fie prezentată în patru noi nuanțe: maro, albastru, roșu și verde. Pharrell Williams s-a afișat deja cu ea pe culoarea galben.
Culoarea verde a fost observată pe LeBron James, care a purtat o ținută Louis Vuitton la un joc. De asemenea, tenismenul Carlos Alcaraz a apărut cu ea, tot pe culoarea verde.
Pharrell Williams, directorul de creație pentru noua geantă de la Louis Vuitton
În luna februarie a acestui an, Pharrell Williams a devenit noul director creativ al diviziei pentru bărbați de la Louis Vuitton. Muzicianul l-a înlocuit pe regretatul Virgil Abloh.
Acesta din urmă a murit in 2021 la doar 41 de ani din cauza unui cancer agresiv.
Casa de modă de prestigiu și-a exprimat atunci entuziasmul de a-l avea în echipă pe artistul american. În comunicatul făcut pe platforma Instagram, firma a subliniat că Pharrell Williams este un vizionar cu o creativitate într-o expansiune continuă, trecând de la muzică la artă și, acum, la modă.