170 miliarde de euro/an costă câștigarea războiului din Ucraina, dacă SUA opresc complet finanțarea

20 Ian. 2024, 18:59
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
20 Ian. 2024, 18:59 // Actual //  Lupu Eduard

170 miliarde de euro/an. Atât ne-ar costa câștigarea războiului din Ucraina. Asta înseamnă 1% din PIB ul Uniunii Europene, după calculele făcute de Stéphane Audrand, istoric și consultat în riscuri internaționale, crede că este cât se poate de fezabil. Franța pare să se pregătească deja pentru acest scenariu. Anunțuri importante au fost făcute ieri la Paris, scrie alephnews.

Calculul pleacă de la faptul că SUA opresc complet finanțarea Ucrainei, deci finanțarea ar reveni în întregime Uniunii Europene. Totul trebuie acum cumpărat deoarece rezervele sunt goale. Țările membre au dat tot ce aveau disponibil în stoc. Ucraina a folosit în această vară 8.000 de lovituri de artilerie pe zi. Făcând o extrapolare și luând în calcul vârful până la 16.000 de obuze pe zi se ajunge la 9 miliarde de euro pe an.

Fiecare post a fost calculat. De exemplu, 3.600 de misile aeriene pe an, iar totalul în armament ar atinge 30 de miliarde de euro într-un an. În general, armamentul costă 30% din cheltuielile de război. Ajungem la 100 de miliarde, la care adăugăm ajutorul umanitar, care se ridică la 61 de miliarde.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău