Situație critică în Republica Moldova! Aproape 400 de fermieri sunt în pragul disperării

20 Mart. 2024, 17:46
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
20 Mart. 2024, 17:46 // Actual //  Lupu Eduard

372 de fermieri au depus cereri pentru a acordarea suportului financiar. Este vorba de agricultorii afectați de calamitățile naturale.

Din totalul celor 372 de solicitări, 363 sunt pentru compensarea prejudiciului cauzat de seceta din anul 2023 la cultura porumbului, iar altele 9 pentru compensarea prejudiciului cauzat de furtuna din 25 iulie 2023 la plantațiile pomicole și serele din raionul Edineț. Resursele financiare vor fi acordate solicitanților sub formă de plată directă per ha.

Cele mai multe solicitări de suport financiar au fost depuse de agricultorii din următoarele raioane:·        Cahul – 132 cereri, Cantemir – 93 cereri, Ștefan Vodă- 43 cereri, Vulcănești- 29 cereri, Taraclia – 19 cereri,        Leova- 19 cereri.

Guvernul a alocat 50 de milioane de lei din Fondul de intervenție pentru a sprijini fermierii afectați. Cererile au fost recepționate în perioada 15 februarie-15 martie 2024, iar în continuare urmează un proces de examinare a solicitărilor depuse.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău