Wizz Air lansează un asistent AI care va suna pasagerii în cazul în care zborul are întârziere

16 Iul. 2024, 17:50
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
16 Iul. 2024, 17:50 // Actual //  bani.md

**Wizz Air lansează asistentul vocal Amelia pentru a notifica clienții în cazul întârzierilor de zbor**

Compania aeriană Wizz Air a anunțat lansarea unui asistent vocal pentru clienți, pe nume Amelia, care va contacta pasagerii în cazul întârzierilor de zbor. Potrivit comunicatului de presă, noul serviciu va furniza informații în timp real prin apeluri telefonice automate, contribuind la atenuarea impactului perturbărilor zborurilor.

„În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente”, transmite compania.

Amelia va apela proactiv pasagerii afectați pentru a le oferi informații și îndrumări esențiale în cazul perturbării unui zbor programat. La primirea unui apel de la Amelia, pasagerii vor fi informați despre starea zborului lor și opțiunile disponibile, inclusiv reprogramarea, rambursarea de 120% sub formă de credit WIZZ sau rambursarea integrală prin metoda de plată inițială.

1. Actualizare personalizată: Pasagerii sunt întâmpinați cu numele lor și detaliile zborului, urmate de opțiunile pe care le au.
2. Asistență pentru cazare: Informații despre accesarea cazării pe timp de noapte, dacă este necesar.
3. Puncte de contact: Detalii despre reprezentanții aeroportului pentru asistență suplimentară.
4. Canale de comunicare: Detalii despre modul în care Wizz Air va contacta pasagerii pentru actualizări importante.
5. Asistență suplimentară: Îndrumări pentru contactarea birourilor de informații ale aeroporturilor sau a liniei de asistență specială Wizz Air.

Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial pentru a confirma dacă problemele au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite, dar se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului. Wizz Air recomandă pasagerilor să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actualizate în timpul procesului de check-in pentru a asigura contactul prompt în cazul perturbărilor.

În prezent, Amelia este disponibilă în limba engleză pentru plecările din România, Italia, Ungaria, Polonia, Marea Britanie și Austria, urmând să fie accesibilă în curând în mai multe limbi, inclusiv arabă, bulgară, germană, spaniolă, franceză, maghiară, italiană, poloneză, română, rusă și ucraineană, reflectând angajamentul Wizz Air de a deservi clientela diversă.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

04 Iul. 2025, 18:52
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
04 Iul. 2025, 18:52 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Sezonul 2025 al cireșelor aduce provocări și oportunități pentru producătorii moldoveni, în contextul unor fluctuații semnificative pe piața internațională, anunță Asociația Moldova Fruct.

Deși exporturile în volum au scăzut față de anul trecut – doar 8000 de tone față de 10.000 de tone în iunie 2024 – valoarea totală a exporturilor a crescut spectaculos, ajungând la 20 milioane de dolari, față de 13 milioane în aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea cu 51,4% a prețului mediu de export a compensat pierderile cantitative.

Situația regională a influențat direct acest salt valoric. În timp ce Italia se bucură de un sezon bogat și o cerere crescută, alte țări importante producătoare, precum Grecia și Turcia, au fost afectate sever de condițiile meteo extreme din primăvară. Inclusiv recolta din Republica Moldova a fost influențată de acești factori, cu efecte asupra volumelor disponibile pentru export.

Pe lângă valoarea crescută, o schimbare notabilă este și în structura geografică a exporturilor. Dacă în 2024 84% din cireșe mergeau spre țările CSI, în 2025 ponderea a scăzut la 70%. În schimb, livrările către statele din Uniunea Europeană s-au majorat de la 16% la 28%. Printre noile piețe se numără Italia, Croația, Serbia, Bosnia și Danemarca.

Piața din România s-a remarcat printr-o evoluție spectaculoasă: în iunie 2025 au fost exportate 1666 tone de cireșe moldovenești, de aproape două ori mai mult decât în aceeași lună din 2024 (842 tone), iar valoarea acestora a crescut cu 65%.

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO