A ajuns milionar cu o idee ce i-a venit când se uita la poze pe Instagram

18 Mart. 2023, 07:05
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
18 Mart. 2023, 07:05 // Actual //  Lupu Eduard

Wesley Ng a avut o revelație în 2011, în timp ce se uita pe Instagram: dacă oamenilor le place să-și pună online pozele din smatphone, de ce să nu și le pună și pe husele telefoanelor? Această idee l-a făcut milionar.

Conceptul a dus la apariția Casetify, un startup din Hong Kong specializat în accesorii pentru branduri de top, lansat acum 12 ani de Wesley Ng și co-fondatorul Ronald Yeung. Ei vând huse pentru telefoane (iPhone, Samsung, Google Pixel), tablete și laptopuri pe care imprimă design-ul trimis de clienți.

Până acum, Casetify a vândut peste 15 milioane de huse de telefon, iar anul trecut a raportat venituri de 300 de milioane de dolari, iar totul a pornit de la dorința utilizatorilor de Instagram de a-și personaliza exteriorul dispozitivelor mobile cu imaginile preferate.

„Cred că suntem unul dintre primele branduri născute din Instagram și de acolo am crescut”, a spus Ng, în vârstă de 42 de ani, pentru CNBC.

O afacere care s-a ridicat pe puterea influencerilor

Casetify a devenit un brand care valorează milioane de dolari speculând cultura în plină dezvoltare a influențelor rețelelor de socializare. Wesley Ng a început trimițându-le mesaje tuturor persoanelor care aveau mulți urmăritori pe Instagram și întrebându-le dacă doresc să-și transforme fotografiile în huse de telefon personalizate.

„Ne-am dat seama că dacă facem aceste persoane să ne cumpere produsele și dacă le plac, probabil le vor împărtăși celor care îi urmăresc”, a spus Ng. „Acea strategie cu influencerii Instagram am practicat-o din prima zi, practic. Și a fost foarte importantă pentru noi”, a explicat el.

Mare parte din succesul acestei afaceri vine din momentul intrării pe piață: strategia folosirii influencerilor de pe Instagram e adoptată de multe firme care încearcă să se dezvolte fără bugete mari de marketing și se bazează pe faptul că, fiind primele pe o nișă, au o concurență redusă.

Vizibilitatea le-a permis celor de la Casetify să atragă atenția multor celebrități. În ultimii ani, vedete influente pe rețelele de socializare precum Kylie Jenner, au contribuit la notorietatea brandului menționându-l în postările lor.

Apoi compania a semnat acorduri pentru a vinde huse cu design semnat de Drake și Olivia Rodrigo și a încheiat parteneriate cu branduri importante precum Disney, NASA și Saint Laurent.

Migrația spre TikTok și spre magazine fizice

Chiar și cu aceste nume mari în spate, competiția e din ce în ce mai acerbă în fiecare an. Într-o piață online care crește necontenit, poate fi greu să te menții constant în prim-plan dacă nu vii cu ceva nou, iar asta explică deciziile recente ale companiei, cum ar fi retragerea de pe Instragram.

Fondatorii spun că se vor îndrepta spre alte platforme de socializare unde pot fi găsite noi tendințe. De aceea una dintre colecțiile de huse poartă denumirea „Văzut pe TikTok”. „TikTok e o extindere naturală pentru noi”, a spus Ng.

Alte strategii eficiente au fost lărgirea gamei de produse, care acum include și alte accesorii nu doar huse de telefon, și extinderea dincolo de mediul online. În 2018, Nordstrom, lanțul de magazine de lux din Statele Unite, a început să vândă produse Casetify înainte ca firma să-și deschidă propriul magazin în Hong Kong, în 2020.

Compania deține acum 25 de magazine, cele mai multe în Asia și Australia, dar și în Statele Unite, care le dau posibilitatea clienților să vadă întâi calitatea produselor înainte de a le cumpăra. Magazinele fizice le oferă clienților posibilitatea de a-și crea propriul design pentru produse care pot fi gata în mai puțin de 30 de minute, unul dintre avantajele-cheie ale afacerii lui Ng și Yeung.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

Realitatea Live

18 Apr. 2024, 13:42
 // Categoria: Slider // Autor:  Soroceanu Olga
18 Apr. 2024, 13:42 // Slider //  Soroceanu Olga

În data de 12 aprilie, localitatea Anenii Noi a găzduit Târgul locurilor de muncă și meșteșugărit, un eveniment ce a reunit atât angajatori, cât și meșteșugari, în efortul lor de a facilita accesul la locuri de muncă și de a promova meșteșugurile tradiționale, atât pentru populația locală cât și pentru refugiații din Ucraina stabiliți aici.

Printre participanți s-a numărat și șefa ANOFM din raionul Anenii Noi, Zinaida Iordachescu, care a subliniat diversitatea agenților economici implicați și importanța acestui eveniment pentru economia locală și națională:

„Avem agenți economici din Anenii Noi, avem de la Congresul Ucrainenilor, avem de la inspectoratul general de poliție, carabinieri, agenți economici din Chișinău fiindcă nu suntem la o distanță atât de mare și angajăm foarte multe persoane și în municipiul Chișinău.”

Evenimentul a reunit aproximativ 12 angajatori și 22 de meșteșugari, iar participanții au avut oportunitatea să afle informații despre piața muncii, să primească ghidare în carieră și să participe la cursuri de formare profesională. Printre beneficiarii acestor servicii s-a numărat și Laurenția Starciuc, care a apreciat eforturile depuse pentru a le oferi oamenilor perspective noi în câmpul muncii:

„M-am apropiat de orice căsuță, mi-am luat diverse cărți pentru a fi informată. Sunt oportunități care oferă posibilitatea de a te angaja în câmpul muncii.”

Evenimentul face parte din proiectul „Creșterea Rezilienței prin Angajare și Coeziune Socială”, implementat în consorțiu de Helvetas Moldova și HEKS – EPER Moldova, cu suportul financiar al Guvernului Elveției. Partener strategic de implementare: ANOFM.

Directorul de țară al HEKS – EPER Moldova, Peter Fenoy, a subliniat importanța coeziunii sociale și a dezvoltării economice sustenabile pentru comunitatea din Anenii Noi:

„HEKS – EPER Moldova a fost implicată în mai multe activități legate de atenuarea consecințelor conflictului din țara vecină, Ucraina. În Moldova, din păcate, influența refugiaților din Ucraina a generat mai multe necesități în baza dificultăților noastre obișnuite cu care ne confruntăm înainte de acest conflict. Ne dorim să aducem împreună oameni din diverse medii și să le oferim șanse egale de dezvoltare, indiferent de originea sau situația lor actuală.”

Târgul locurilor de muncă și meșteșugăritul reprezintă un pas important în direcția dezvoltării economice și sociale a comunității din Anenii Noi, evidențiind potențialul local și promovând oportunitățile de angajare și de creștere profesională pentru toți participanții.

Următoarele evenimente cu aceeași tematică vor avea loc pe 19 aprilie la Ialoveni și pe 29 mai la Chișinău.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău