Aniversarea FinComBank – 28 de ani de performanță

01 Iul. 2021, 10:28
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
01 Iul. 2021, 10:28 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

 Astăzi, 1 iulie, FinComBank aniversează 28 de ani de succes. Această perioadă de activitate s-a remarcat prin numărate reușite și experiențe prodigioase, fapt pentru care mulțumim Clienții și Partenerii noștri, ce ne-au asigurat cu încredere și fidelitate constantă.

28 de ani reprezintă stabilitate, eficiență și succes, deoarece:

  • De 28 de ani, peste 100 mii de clienți activi demonstrează încrederea față de bancă!
  • De 28 de ani, banca înregistrează progrese semnificative, fapt confirmat prin dinamica indicatorilor săi!
  • De 28 de ani, banca este într-un continuu proces de dezvoltare și implementare a produselor și tehnologiilor inovative, accesibile și comode pentru clienții săi!
  • De 28 de ani, soluționarea celor mai diverse întrebări financiare ale clienților reprezintă o prioritate pentru FinComBank!

În toți acești ani, Banca demonstrează competitivitate sporită și stabilește  parteneriate statornice. Acești 28 de ani de activitate, FinComBank le va sărbători într-un mod deosebit, dând startul campaniei „Clientul Mulțumit”!

„Cu prilejul aniversării FinComBank, lansăm campania „Clientul Mulțumit”. Pentru a demonstra, cât de aproape Clienții Băncii merg într-un pas cu ideile și inițiativele noastre, i-am rugat să ne împărtășească experiența lor în utilizarea produselor și serviciilor bancare. Și pentru ca ziua de naștere FinComBank să fie cu adevărat festivă, am pregătit surprize plăcute pentru fiecare Client al Băncii – persoană fizică, care utilizează produsele și serviciile noastre. Mulțumim clienților noștri fideli, datorită cărora mergem perseverent înainte și construim noi experiențe, bazate pe încredere, respect și responsabilitate.”, – a declarat Elena Stovbun, Directorul Departamentului Dezvoltării Businessului FinComBank S.A.

https://www.youtube.com/watch?v=z8ksRGA4cJs

Luna iulie 2021 se declară una nemaipomenită, deoarece fiecare client FinComBank urmează să primească din partea Băncii cadouri individuale. În curând, informațiile detaliate vor fi publicate pe fincombank.com. Fiți pe fază!

Stimați Clienți, Parteneri și Lucrătorii FinComBank, Vă mulțumim pentru încredere, angajament față de Bancă și pentru că, de 28 de ani, mergeți într-un pas cu FinComBank!

 

FinComBank – într-un pas prin viață!

P.

Realitatea Live

01 Iul. 2025, 16:44
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
01 Iul. 2025, 16:44 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Republica Moldova a importat, în 2024, 32.015 anvelope pentru utilaje agricole şi forestiere, iar în primele cinci luni din 2025 alte 15.676 bucăţi, arată un studiu semnat de economistul Iurie Rija. Extrapolat pe întregul an, ritmul actual ar putea egala sau chiar depăşi nivelul din 2024, confirmând cererea constant ridicată din sectorul agricol şi silvic.

Dacă în ianuarie 2024 o anvelopă costa, în medie, 2.980 lei, în ianuarie 2025 preţul a scăzut la 1.581 lei. Tendinţa s-a repetat în aprilie (1.112 lei vs. 2.836 lei). În ansamblu, valoarea importurilor pe ianuarie-mai 2025 (29,3 mil. lei) reprezintă doar 36,5 % din totalul de 80,1 mil. lei din 2024, deşi cantitatea este comparabilă. Rija explică scăderea prin trecerea la modele mai ieftine, presiunea concurenţei şi reconfigurarea logisticii.

Din punct de vedere al țării de proveniență a importurilor Turcia  domină cu 44 % din volum (21.021 buc.) şi 53 % din valoare (58,2 mil. lei); preţ mediu stabil, ~2.770 lei/buc, China – 25 % din importuri, dar doar 12 % din valoare; preţ mediu prăbuşit în 2025 la 654 lei/buc și India, Ucraina şi România completează Top 5; împreună, cele cinci ţări acoperă 90 % din cantitate şi 88 % din valoare.

Totodată, Cehia livrează anvelope premium (preţ mediu peste 6.900 lei), iar în 2024 din Spania au fost importate seturi ultra-scumpe (24.900 lei/buc.), sumă care a revenit la normal în 2025.

Din cele 74 de companii importatoare, AGROPIESE TGR GRUP SRL asigură 38 % din volum şi 30 % din valoare. INTRP IND CHIVIRIGA VITALIE aduce doar 14 % din anvelope, dar aproape 29 % din valoare, semn că mizează pe produse premium. Primele şapte firme reprezintă peste 80 % din importuri, configurând o oligopolizare a pieţei.

În concluzie, Rija spune că: „Cererea rămâne elevată şi sezonieră, cu vârfuri înainte de lucrările de primăvară şi toamnă, iar scăderea preţurilor reflectă migrarea spre modele mai accesibile şi ofensiva furnizorilor asiatici. În același timp, importatorii moldoveni sunt dependenţi de un grup restrâns de ţări şi de câţiva importatori mari expune sectorul la riscuri logistice şi de preţ”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO