Regula NR.1 a inteligenței emoționale: te va ajuta să-ți crești considerabil vânzările

01 Iul. 2021, 10:29
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
01 Iul. 2021, 10:29 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Inteligența emoțională (EQ) este definită de către cercetătorii ca având capacitatea de a „recunoaște, înțelege și gestiona propriile noastre emoții și de a recunoaște, înțelege și influența emoțiile celorlalți”.

Această superputere umană este aplicabilă în special dacă dezvoltați o afacere. Dar pentru cei care fac vânzări – indiferent dacă sunteți fondator sau într-un rol de vânzări – există o regulă EQ pe care trebuie să o aplicați pentru a reuși.

Regula: Iubiți ceea ce vindeți.

Nu toată lumea are capacitatea de a lucra sau de a trăi conform acestei reguli. Agenții de vânzări de pretutindeni nu adoră ceea ce vând, încă și mai mulți nu cred în produsul pe care îl vând.

De ce? Pentru că nu sunt pasionați. Pentru a vinde cu magia inteligenței emoționale, trebuie să iubești ceea ce vinzi, acest lucru va fi observat și de clienții tăi.

Warren Buffett este de acord

Legendarul investitor Warren Buffett înțelege cu siguranță această regulă, pentru că a spus odată:

„În lumea afacerilor, oamenii care au cel mai mare succes sunt cei care fac ceea ce iubesc”.

Aceasta este prima regulă a vânzării cu inteligență emoțională. Recompensele și avantajele financiare ale locului de muncă sunt secundare pentru a avea o dorință intrinsecă – din inimă – de a face în mod intenționat o diferență în viața clienților care cumpără produsul. Fiți pasionați – vindeți ceea ce vă place, iar banii vor veni singuri.

Încă o regulă

Vânzarea cu EQ mai are o regulă: Iubiți-vă clienții.

Nu toată lumea care își desfășoară activitatea în vânzări își iubește clienții. Mulți sunt departe de acest lucru. Profitul este adesea un produs secundar al tranzacțiilor rapide, nu al relațiilor pe termen lung. Fără valoare, fără scop, fără inimă.

Pentru cei cu un EQ ridicat, interacțiunea umană și emoțiile sunt cele mai importante pentru a vinde ceea ce vă place. Acest lucru oferă vânzătorului cu inteligență emoțională ridicată un avantaj clar pentru a interacționa, a înțelege și a influența clienții.

Empatia, o componentă a inteligenței emoționale, are rolul de a te ajuta să înțelegă și a evaluezi cu adevărat nevoile unui client.

Vânzătorii vor folosi empatia pentru a ghida interacțiunile autentice cu clienții lor pentru a ști cu adevărat ce simt.

Atunci când vă folosiți inteligența emoțională pentru a citi intuitiv replicile emoționale ale clientului dvs., ajungeți să construiți relații mai bune și să obțineți mai multe vânzări.

Realitatea Live

30 Iun. 2025, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
30 Iun. 2025, 15:29 // Actual //  bani.md

La data de 27 iunie, a avut loc Adunarea Generală Anuală a Acționarilor Victoriabank. În cadrul ședinței desfășurate la Chișinău, au fost examinate rezultatele financiare ale băncii pentru anul 2024 și a fost aprobat raportul Consiliului de Administrație. De asemenea, cu votul majorității acționarilor a fost luată decizia de distribuire a dividendelor în sumă de peste 292 de milioane de lei către acționari, în urma performanței financiare înregistrate anul precedent.

Valoarea dividendelor aprobate per acțiune este de 11,68 lei. Plata acestora va fi efectuată integral în mijloace bănești, în termen de cel mult trei luni de la data aprobării deciziei.

2024 a fost un an financiar foarte bun, cu un profit solid la nivel de grup și creșteri pe toate liniile de business. Ne bucurăm că aceste rezultate ne-au oferit posibilitatea să recompensăm echitabil acționarii prin distribuirea dividendelor pentru al doilea an consecutiv. Privim înainte cu încredere să consolidăm ceea ce am construit și să continuăm să creștem, cu obiective clare și o viziune pe termen lung”, declară Levon Khanikyan, Președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank.

Tot în cadrul AGA, acționarii au aprobat și o serie de măsuri importante pentru consolidarea cadrului de guvernanță corporativă, inclusiv reconfirmarea auditorului extern, actualizarea regulamentelor interne și a Statutului băncii.

Victoriabank este a treia cea mai mare bancă din Republica Moldova, având un portofoliu total al activelor de peste 26 de miliarde de lei. Cu o rețea de 63 de unități și 1150 de angajați, banca oferă servicii și produse pentru 330.000 de clienți. Victoriabank susține economia locală, inovația și dezvoltarea durabilă. În martie 2025, Victoriabank a fuzionat cu BCR Chișinău, în urma unei achiziții care a marcat o premieră pe piața din Republica Moldova: o bancă locală a achiziționat integral o altă instituție bancară din țară. Iar în aprilie 2025, Victoriabank a anunțat semnarea acordului privind intenția de achiziționare a 100% din Microinvest, liderul sectorului financiar non-bancar din Republica Moldova.

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO