Campania INCASO „Noiembrie – Luna fără datorii”, la a 12-a ediție

01 Nov. 2023, 13:28
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
01 Nov. 2023, 13:28 // Actual //  Lupu Eduard

Pentru al 12-lea an consecutiv, la începutul lunii noiembrie dăm startul campaniei de conștientizare a riscurilor generate de neplata datoriilor. Începând din 2012, INCASO – prima companie de gestiune a creanțelor din Republica Moldova, organizează mai multe acțiuni dedicate Zilei internaționale fără datorii, marcată anual pe data de 17 noiembrie.

Scopul acestei inițiative este de a atrage atenția asupra riscurilor asociate cu neplata datoriilor și, totodată, de a promova medierea și comportamentul financiar responsabil în rândul populației. În acest context, INCASO vine în sprijinul persoanelor care doresc să rezolve problema restanțelor, oferind reduceri de până la -100% la penalități și alte costuri la achitarea datoriilor procesate de companie.

De asemenea, grație parteneriatului cu Biroul Istoriilor de Credit INFODEBIT CREDIT REPORT, toți cei interesați de evaluarea comportamentului financiar  pentru corectarea și îmbunătățirea obiceiurilor de plată au posibilitatea de a achiziționa Raportul personal al istoriei de credit cu o reducere de 50%. Oferta este valabilă în perioada 01.11.2023 – 30.01.2023.

Potrivit celor mai recente date statistice, numărul persoanelor care aleg să achite integral datoriile la INCASO, în baza unui grafic de plată convenabil stabilit prin procedura de mediere, a înregistrat o creștere semnificativă de +16.2%.

Totodată, conform datelor furnizate de INCASO, se atestă o creștere de +30% a numărului de hotărâri judecătorești recunoscute și acceptate pentru executare în România. Acest lucru deschide noi perspective pentru creditori în ceea ce privește recuperarea datoriilor atât la nivel național, cât și la nivelul Uniunii Europene.

De la începutul anului, volumul creanțelor cesionate a înregistrat o creștere de +41%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Suma totală a creanțelor gestionate de către INCASO la finalul lunii octombrie a ajuns la aproximativ 1.6 miliarde de lei.

INCASO, alături de partenerii săi din cadrul campaniei, încurajează toate persoanele să acorde o atenție sporită istoricului financiar personal pentru asigurarea unui viitor prosper și lipsit de griji. Pentru mai multe informații și detalii suplimentare, vizitați site-ul nostru www.incaso.md

Compania de Gestiune a Creanțelor INCASO

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău