Cozi interminabile și personal nepoliticos: cele mai proaste 10 aeroporturi din lume

31 Mai 2022, 09:03
 // Categoria: Slider // Autor:  Lupu Eduard
31 Mai 2022, 09:03 // Slider //  Lupu Eduard

Europa are opt dintre cele mai proaste zece aeroporturi din lume, potrivit unui sondaj al German AirHelp, care evaluează experiența vizitatorilor pe baza a trei criterii: punctualitatea zborurilor și a serviciilor aeroportuare (60% din punctaj), calitatea serviciilor (20%) și calitatea alimentelor și a magazinelor (20%), scriu grecii de la Money Review.

Cel mai bun aeroport din lume a fost desemnat Aeroportul Internațional Qatar, cu 8,39/10. Pe de altă parte, pe baza experiențelor centralizate de la vizitatori, acestea sunt cele mai proaste zece aeroporturi din lume:

  • 10. Gatwick (Londra, Marea Britanie)

Scor general: 6,62 / 10. Este al doilea aeroport ca mărime din Marea Britanie și mulți vizitatori se plâng că este exagerat de aglomerat, dar și zgomotos. Unii se plâng și că are „infrastructură groaznică” pentru copii.

  • 9. Billy Bishop (Toronto, Canada)

Scor general: 6,5 / 10. Al nouălea aeroport ca mărime din Canada a deservit 282.000 de pasageri în 2021. Deși se află sus în lista AirHelp cu cele mai proaste aeroporturi din lume, are recenzii destul de bune pe Skytrax.

  • 8. Porto (Porto, Portugalia)

Scor general: 6,46 /10. Al doilea aeroport ca mărime din Portugalia a deservit cel puțin 13 milioane de persoane în 2019. Și în cazul acestui aeroport, se pare că părerile diferă. De exemplu, un pasager spune că este unul dintre cele mai bune aeroporturi din Europa, în timp ce altul se plânge de calitatea mâncării și de cozile extrem de lungi.

  • 7. Orly (Paris, Franța)

Scor general: 6,37 / 10. Al doilea aeroport ca mărime din Paris înregistrează o mulțime de vizitatori nemulțumiți și punctaje foarte scăzute și pe Skytrax. Un pasager l-a descris drept „cel mai prost aeroport ce a existat vreodată”, în timp ce altul s-a plâns că a avut o așteptare atât de „lentă și lungă” încât a pierdut zborul.

  • 6. Manchester (Manchester, Regatul Unit)

Scor general: 6,26 / 10. Al treilea aeroport ca mărime din Marea Britanie, deși are un rating decent la servicii și magazine, pierde multe puncte la punctualitatea serviciilor. De altfel, unul dintre vizitatori afirmă că a așteptat mai bine de două ore pentru a-și ridica valiza.

  • 5. Aeroportul Internațional Malta (Malta, Malta)

Scor general: 6,05 / 10. Singurul aeroport al țării are un scor extrem de mic la punctualitate. Unii spun că aeroportul este prea mic pentru numărul de pasageri pe care îi deservește și că întârzierile sunt frecvente.

  • 4. Henri Coandă (București, România)

Scor general: 6,03 / 10. Cel mai mare aeroport al țării, care a deservit aproape 7 milioane de pasageri în 2021, are scoruri scăzute la toate cele trei criterii. Un pasager afirmă că personalul este „oarecum agresiv” și neprietenos. Un alt pasager spune că aeroportul poartă încă amprenta anilor 1960.

  • 3. Eindhoven (Eindhoven, Țările de Jos)

Scor general: 5,92 / 10. Despre al doilea cel mai mare aeroport din Olanda se spune că e prea mic și are „personal foarte nepoliticos”, potrivit unui pasager. O altă critică notează că aeroportul este ca un „grajd”, deoarece pasagerii sunt rugați să aștepte într-un spațiu deschis.

  • 2. Aeroportul Internațional Kuweit (Kuweit City, Kuweit)

Scor general: 5,78 / 10. Aeroportul a deservit cel puțin 15 milioane de vizitatori în 2019 și are un punctaj foarte scăzut la punctualitate. Unii pasageri s-au plâns de mirosul incintei, dar și de comportamentul neprofesionist al angajaților.

  • 1. Lisbon Humberto Delgado (Lisabona, Portugalia)

Scor general: 5,76 / 10. Este al 16-lea cel mai mare aeroport din Europa și a deservit 31 de milioane de pasageri în 2019. Mulți se plâng de cozile de la controlul pașapoartelor (până la șase ore de așteptare pentru unii), de aceea are punctaj foarte scăzut la punctualitate.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!

 

Realitatea Live

29 Nov. 2022, 05:32
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
29 Nov. 2022, 05:32 // Actual //  Lupu Eduard

Generalul australian Mick Ryan, expert în strategie militară a realizat o analiză privitoare la metodele folosite de Serghei Surovikin, generalul „Armaggedon”, pus de Putin în fruntea campaniei militare ilegale din Ucraina.

Reputatul ofițer australian încearcă să atragă atenția că analiza superficială a acțiunilor armatei ruse poate fi dăunătoare în tentativa de a înfrânge militar Moscova.

„O mare parte din relatările despre Ucraina se concentrează pe „ruși” ca pe o masă amorfă. Realitatea este că, chiar și în instituțiile militare inadecvate în ofensivă, există organizare, control și comandă de la vârf. Comandanții militari contează.

În proiectarea viitoarelor operațiuni, liderii și planificatorii militari ucraineni nu se vor uita doar la capacitățile militare și dispoziția în teren a trupelor rusești. Ei vor evalua modul în care filozofia de comandă a lui Surovikin ar putea avea impact asupra viitoarelor operațiuni ucrainene.

Ca atare, trebuie să-l înțelegem pe comandantul inamicului. Dacă îi deslușim stimulentele și motivațiile, îi putem anticipa strategia și planurile. Mecanismele prin care să fie înfrânt sau care să prevină acțiuni militare eficiente rusești în Ucraina pot fi apoi construite”, își începe expunerea generalul Mick Ryan.

Surovikin comandă o armată epuizată, are probleme de moral și a fost uzată constant în ultimele 9 luni. În timpul iernii, ofițerul rus specializat în Siria în distrugerea infrastructurii civile și uciderea cetățenilor de rând, unde și-a câștigat supranumele de „generalul Armageddon”, va trebui să apere teritoriul deja ocupat ilegal și „va face tot ce poate să-și păstreze forța, să reconstituie unități distruse și să construiască o rețea logistică rezistentă”.

„Surovikin va căuta o mai bună aliniere între obiectivele politice ale lui Putin și capacitatea militară a forțelor armate ale Rusiei. Aceste două lucruri au fost prost aliniate de la începutul războiului; această nealiniere a jucat un rol important în performanța slabă a armatei ruse.

Obiectivele politice ale lui Putin în luna februarie a acestui an au fost mult mai mari decât au fost capabile să atingă micile forțe terestre și aeriene ruse, prea dezagregate. Concentrarea puterii de luptă în Donbas la jumătatea anului 2022 a fost o demonstrație că rușii au înțeles acest lucru.

Dar vedem, mai nou, un fel de „întâlnire la mijloc” între politică și armată. Din punct de vedere politic, Rusia mobilizează oamenii și industria pentru a oferi o capacitate militară mai mare pentru operațiunile militare ucrainene.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău