Endava trece de 10.000 angajați la nivel global, din care peste jumătate în România, Bulgaria și Moldova

19 Dec. 2021, 09:30
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
19 Dec. 2021, 09:30 // Actual //  bani.md

Endava anunță că a trecut de pragul de 10.000 de angajați la nivel global, împărțiți în locații close-to-client în Europa de Vest, Regatul Unit al Marii Britanii, Statele Unite ale Americii, Australia și Singapore, precum și în locații de livrare de tip nearshore în Europa Centrală și America de Sud.

Atingerea acestui reper validează mai curând abordarea noastră, nu neapărat succesul. Endava nu a avut niciodată ca obiectiv doar să devină o organizație mare. Am pus tot timpul accentul pe a avea echipe minunante, care fac o treabă extraordinară pentru clienți, care la rândul lor se întorc la noi pentru mai multe proiecte. Acest lucru permite companiei să crească, deschizând oportunități în organizație pentru oamenii noștri, pentru a-și dezvolta cariera, pentru a accepta roluri și responsabilități mai mari, pe măsură ce ne dezvoltăm”, a spus John Cotterell, CEO, Endava.

Cei 10.000 de angajați sunt distribuiți în echipe multidisciplinare la nivel global, formate din ingineri cu diferite specializări și grade de senioritate, toți concentrați pe livrarea unor soluții de calitate clienților.

Această abordare permite companiei să-și diversifice și să scaleze aptitudinile și capabilitățile, precum și diferitele tipuri de proiecte pe care le poate aborda, modul în care își poate asuma complet responsabilitatea în oferirea de soluții complexe, într-o multitudine de industrii.

În acest moment, peste 5.000 dintre angajații companiei sunt localizați în regiunea Europa Centrală (Bulgaria, Moldova, România) și lucrează pentru diverși clienți din industrii precum plăți, servicii financiare, TMT (Tehnologie, Media si Telecom) sau logistică. Fiind una dintre cele mai mari companii de software din Republica Moldova și unul dintre cei mai doriți angajatori, Endava continuă să își dezvolte echipa la nivel local.

Realitatea Live

07 Apr. 2025, 13:00
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
07 Apr. 2025, 13:00 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” (CFM) a anunțat organizarea mai multor licitații ample în luna aprilie 2025, care au drept scop valorificarea activelor neutilizate, pentru acumularea fondurilor necesare achitării restanțelor salariale.

Astfel, la 16 aprilie 2025, CFM va desfășura o licitație cu strigare pentru comercializarea resturilor și deșeurilor din metale feroase și neferoase, divizate în 5 loturi distincte.

La 23 aprilie 2025, întreprinderea va organiza o licitație cu reducere pentru comercializarea a 85 de locomotive, fiecare expusă separat în propriul lot. În aceeași zi, va avea loc și o licitație cu strigare pentru comercializarea a 41 de vagoane de călători și 90 de boghiuri (cărucioare compuse dintr-o pereche de osii cu roți), împărțite în 45 de loturi (câte două boghiuri în fiecare lot).

Pentru data de 24 aprilie 2025 este planificată licitația cu reducere privind vânzarea a 17 secții de vagoane refrigeratoare și a unui vagon frigorific cu patru osii. În aceeași zi, va avea loc licitația cu strigare pentru comercializarea a 81 tank-containere, fiecare reprezentând un lot separat.

Ultima etapă, programată pentru 25 aprilie 2025, prevede o licitație cu reducere privind comercializarea pieselor și materialelor auto (12 unități de transport), precum și o licitație cu strigare pentru stocurile de mărfuri, materiale și piese de schimb neutilizate, structurate în 31 de loturi.

Reprezentanții CFM menționează că toate detaliile privind condițiile de participare, documentația aferentă și modul de desfășurare a licitațiilor sunt disponibile pe pagina oficială a întreprindului: www.cfm.md.

În prezent, restanețele la salarii ale angajaților CFM se ridică la circă 190 de milioane de lei.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!