India ar putea exporta mai mult zahăr

01 Mart. 2023, 17:05
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
01 Mart. 2023, 17:05 // Actual //  MD Bani

India ar putea exporta cu până la un milion de tone de zahăr mai mult în sezonul 2022/2023, dacă producţia se va situa la limita superioară a actualelor previziuni, a anunţat Avantika Saraogi, un oficial al unuia dintre cei mai mari producători de zahăr şi etanol, Balrampur Chini Mills, transmite Reuters.

Până acum India a exportat în sezonul 2022/2023 doar 6,1 milioane de tone de zahăr, faţă de nivelul record de 11 milioane de tone de zahăr în sezonul precedent.

India este cel mai mare consumator şi producător mondial de zahăr şi al doilea mare exportator după Brazilia.

Oficialii guvernamentali şi din industrie au minimalizat perspectiva majorării exporturilor în urma unei neaşteptate scăderi a producţiei, în special în statul Maharashtra.

Totuşi, a declarat Saraogi, dacă recolta depăşeşte 34 milioane de tone de zahăr, iar Guvernul va avea în aprilie suficiente stocuri, ar putea aproba majorarea exporturilor cu până la un milion de tone.

Asociaţia fabricilor de zahăr din India (ISMA) şi-a redus estimările pentru sezonul 2022/2023 la 34 milioane de tone de zahăr.

În contrast, Saraogi susţine că Balrampur Chini Mills va anunţa o creştere de 15% producţiei de zahăr sezonul 2022/2023, datorită recoltelor mai mari din acest an.

Recent, India a anunţat că a extins restricţiile la exporturile de zahăr până în octombrie 2023, pentru a ţine sub control creşterea preţurilor pe plan intern.

În mai 2022, ţara din sudul Asiei a impus restricţii la exporturile de zahăr, pentru prima dată în ultimii şase ani, plafonând exporturile din acest sezon la zece milioane de tone, după ce un volum record a fost vândut pe piaţa globală.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

23 Nov. 2024, 09:40
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Nov. 2024, 09:40 // Actual //  Ursu Victor

Northvolt AB a cerut protecţie împotriva falimentului în Statele Unite, după ce o încercare disperată de a obţine finanţare de salvare a eşuat, lăsând producătorul de baterii într-o situaţie dificilă, cu doar o săptămână de lichidităţi disponibile, potrivit Bloomberg.

Furnizorul suedez de baterii pentru vehicule electrice va încerca să se reorganizeze în cadrul capitolului 11 din Codul falimentului american, conform unei declaraţii emise joi. Potrivit unui depozit, Northvolt avea aproximativ 30 de milioane de dolari în numerar şi datorii de 5,84 miliarde de dolari.

Această sumă face ca Northvolt să fie una dintre cele mai îndatorate companii care au solicitat falimentul în Statele Unite în acest an, potrivit datelor Bloomberg. Aceasta este urmată de Intrum AB, o altă companie suedeză care a depus o cerere similară săptămâna trecută.

Compania a ales să urmeze calea legală din SUA pentru a oferi un cadru familiar investitorilor existenţi şi potenţialilor investitori interesaţi să furnizeze finanţare, a explicat o sursă apropiată situaţiei.

Această decizie încheie luni de negocieri cu proprietarii, clienţii şi creditorii, în încercarea de a găsi o soluţie pentru continuarea activităţii, după ce resursele financiare au fost epuizate. Northvolt a redus cu un sfert numărul angajaţilor şi a renunţat la planurile de extindere, pentru a face faţă unei crize de lichidităţi care s-a agravat în toamnă, după ce a pierdut un contract important şi nu a reuşit să acceseze un împrumut verde de 5 miliarde de dolari.

Compania a fost considerată un simbol al speranţelor europene de a crea un lanţ de aprovizionare independent pentru vehiculele electrice, în concurenţă cu producătorii stabiliţi din China şi Coreea de Sud.

Fabrica emblematică Northvolt Ett, situată lângă Cercul Arctic din Suedia, va continua să funcţioneze în mod normal pe durata reorganizării. „Compania va continua să livreze produse clienţilor, îndeplinindu-şi în acelaşi timp obligaţiile faţă de furnizorii esenţiali şi va asigura plata salariilor angajaţilor”, a afirmat compania.

În cadrul procedurii de faliment, Northvolt va avea acces la aproximativ 145 de milioane de dolari în garanţii de numerar, conform declaraţiilor companiei. Scania CV AB, divizia de camioane a Volkswagen AG şi un client important al Northvolt, a anunţat că va contribui cu 100 de milioane de dolari pentru finanţarea debitorului în posesie.

Judecătorul american de faliment Alfredo Perez a spus în timpul unei audieri de joi că va aproba cererea Northvolt de a începe utilizarea finanţării din faliment şi a altor împrumuturi pentru a acoperi salariile şi cheltuielile angajaţilor în timpul procesului de reorganizare conform capitolului 11. După reducerile de personal anunţate, Northvolt mai are aproximativ 6.400 de angajaţi în Suedia, Polonia şi Statele Unite.

Filialele Northvolt care se ocupă de fabricile planificate în Germania şi Canada nu fac parte din procesul de faliment conform capitolului 11, dar compania a declarat că aceste proiecte vor fi amânate.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală