Consiliul societății „TRACOM” S.A. a anunțat rezultatele examinării dosarelor depuse în cadrul concursului lansat la 1 octombrie 2025 pentru funcția vacantă de director general. Potrivit comunicatului oficial, toate cele cinci dosare depuse au fost excluse din concurs, întrucât nu au fost completate conform cerințelor stabilite în regulamentul de organizare.
Excluderea s-a făcut în temeiul punctului 7 al Regulamentului concursului, care prevede descalificarea candidaților în caz de depunere incompletă a dosarului.
În aceste condiții, Consiliul societății a decis organizarea unui nou concurs pentru ocuparea funcției de director, în conformitate cu legea privind administrarea și deetatizarea proprietății publice, precum și cu Statutul societății „TRACOM”.
Noul concurs va fi desfășurat conform Regulamentului aprobat de Consiliul societății la data de 21 octombrie 2025, iar termenul limită pentru depunerea dosarelor este 12 noiembrie 2025, ora 16:00, la sediul „TRACOM” din Chișinău.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!