Omul din spatele celui mai mare organizator de evenimente din țară. Și-a început cariera la Ministerul Finanțelor

12 Aug. 2022, 10:35
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
12 Aug. 2022, 10:35 // Bani și Afaceri //  MD Bani

iTicket este cel mai mare organizator de evenimente din țară, fiind lansat în anul 2013. Dar te-ai întrebat vreodată cine este omul din spatele afacerii de succes? Îți dăm un indiciu, și-a început cariera la Ministerul Finanțelor, fiind absolvent al Academiei de Studii Economice.

Dacă nu ai ghicit, te ajutăm noi. Este vorba despre antreprenorul Radu Cheltuială. El este cel care a lansat afacerea de succes, iar mai recent a lansat și iFood. Radu Cheltuială, fondatorul iTicket și iFood, este omul modest, căruia îi place să rămână departe de spațiul public. El este cel care se implică zilnic în dezvoltarea afacerilor pe care le-a lansat.

Lansarea iTicket

Și-a început cariera la Ministerul Finanțelor, fiind absolvent al Academiei de Studii Economice din Moldova, apoi a continuat cu joburi în mediul privat. Totuși, dorința de obține independența financiară și de a se afirma în lumea antreprenoriatului l-au motivat să lanseze propria afacere.

Așa a apărut iTicket, companie care a devenit lider pe piața din Republica Moldova, fiind cel mai mare organizator de evenimente din țară. Cu ocazia împlinirii a 10 ani de la lansare, iTicket va veni cu produse noi și un concert aniversar despre care urmează să aflăm. De asemenea, în prezent ideea de afacere se testează și pe piața din România.

„Inițial, am vrut să ajut teatrele să aibă o prezență mai proeminentă în mediul online, să aducem teatrul și în rândul tinerilor.”

iFood a apărut în anul 2020, cu investiții mult mai mari decât iTicket. Pentru comparație iTicket a fost lansat cu puțin peste 1.000 de dolari. În ceea ce privește iFood, investițiile inițiale au fost de peste 100 de mii de euro.

O zi din viața lui Radu Cheltuială

Radu Cheltuială își începe ziua la ora 05:00 cu o cafea, după care urmează timp pentru lectură și meditații. Din programul lui nu lipsește nici sportul. După sport începe lucrul: ședințe, întâlniri și planuri de viitor. Seara o petrece împreună cu familia, întrucât îi place timpul de calitate petrecut alături de cei dragi.

„Ambițios, determinat, curajos” – așa se descrie antreprenorul Radu Cheltuială. În ceea ce privește omul Radu Cheltuială, atunci, se descrie ca fiind: „privat, familist, puternic.

Pentru mai multe detalii intrigante urmăriți emisiunea 10 LEI.

Realitatea Live

20 Iul. 2024, 09:56
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
20 Iul. 2024, 09:56 // Actual //  Lupu Eduard

Grecia a urcat o poziție în topul preferințelor turiștilor, fiind plasată acum pe locul patru. 75% dintre cetățenii de pe continent și-au exprimat dorința de a vizita statul elen în următoarele luni, înregistrând o creștere de șase puncte procentuale față de anul trecut.

În plus, Grecia este în top și în privința creșterii cheltuielilor turiștilor europeni în primul semestru din 2024, conform celui mai recent studiu al European Travel Commission (ETC). Cheltuielile de călătorie au crescut cu 25% în Grecia și Spania, cu 20% în Italia și cu 16% în Franța, toate destinațiile mediteraneene fiind în fruntea listei vizitatorilor europeni.

Studiul arată o creștere semnificativă a interesului pentru călătorii în rândul europenilor în perioada iunie-noiembrie 2024, pe fondul cererii solide din partea turiștilor spanioli, italieni și britanici. În toate cele trei țări, opt din zece respondenți au indicat că intenționează să călătorească în perioada menționată.

De asemenea, 36% dintre europeni vor să facă cel puțin o călătorie în următoarele luni, o creștere de 6% față de anul trecut. Alți 33% vor să facă o a doua călătorie, iar 24% trei sau mai multe călătorii.

Cererea pentru destinațiile mediteraneene este la un nivel ridicat, cei mai mulți turiști europeni (45%) preferând zonele însorite pentru viitoarea lor vacanță. Interesul pentru sudul Europei este la un nivel stabil comparativ cu 2023, dar a scăzut cu 10% față de 2022, nu și în Grecia. Crește în continuare cererea pentru destinațiile din vestul și nordul Europei, cu 18% și, respectiv, 13%.

Spania și Italia sunt principalele alegeri ale turiștilor europeni, fiecare fiind preferată de 8% dintre respondenți. Ele sunt urmate de Franța (7%) și Grecia (6%).

Vizitatorii sunt interesați în următoarele șase luni de „soare și mare” (19%), „cultură și patrimoniu” (17%), „natură și excursii” (14%) și „city breaks” (13%).

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău